لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لیست پردانلودترین اپلیکیشن‌های مهم برای آی او اس منتشر شد

لیست پردانلودترین اپلیکیشن‌های مهم برای آی او اس منتشر شد

موسسه سنسورتاور به تازگی لیست پردانلودترین اپلیکیشن‌های مهم برای آی او اس را منتشر کرده است و در آن بیست اپلیکیشن برتر و پردانلود برای این سیستم عامل را معرفی کرده است.

بر اساس گزارش آماری این موسسه اپلیکیشن TikTok پردانلود ترین اپلییکیشن در پلتفرم آی او اس از ابتدای سال 2019 میلادی به حساب میاید و در سه ماهه ابتدایی امسال بیشترین میزان دانلود را داشته است. TikTok در حالی موفق به دریافت این رتبه شده که در طول سال گذشته محدودیت های زیادی را برای کاربران در نظر گرفته بود و طی آن تنها به کاربران بزرگتر از 13 سال اجازه دسترسی به سرویس خود را میداد. این اپلیکیشن در طول بازه زمانی یاد شده بیش از 33 میلیون بار دانلود شده است و از یوتیوب و اینستاگرام پیشی گرفته و رتبه اولین اپلیکیشن پردانلود این مجموعه را از آن خود کرده است.

پس از TikTok اپلیکیشن‌های یوتیوب، اینستاگرام، وانس اپ، پیام رسان فیس بوک و اپلیکیشن کامل فیس بوک قرار دارند که به ترتیب در جایگاه دوم تا ششم این لیست جای داده شده اند. اپلیکیشن نتفلیکس نیز به عنوان یکی از پردانلود ترین اپلیکیشن‌های ارائه شده در سال های اخیر در جایگاه هفتم لیست سنسور تاور قرار گرفته که نشان از افزایش میزان تمایل برای دانلود از این سرویس اشتراکی دارد.

در این میان، مشخص شده است که اپلیکیشن توییتر بیشترین رشد را در سه ماهه گذشته داشته است و با 11.7 میلیون دانلود در اپ استور به مقام شانزدهم این لیست رسیده است. رشد دانلود این اپلیکیشن در بازه سه ماه ابتدایی سال 2019 میلادی به 3.6 درصد رسیده است و بیشترین مصرف را در میان کاربران دستگاه های آیفون داسته است.

این لیست همچنین نشان می‌دهد که سرویس‌های نرم افزاری شرکت گوگل نظیر گوگل مپس، یوتیوب، جیمیل و گوگل کروم از جمله مهم‌ترین و پر درخواست‌ترین اپلیکیشن‌های ارائه شده در میان کاربران ای او اس است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420