لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش بررسی امکان حل مشکل بیس باند آیفون 7 نو سرویس شدن آن

آموزش بررسی امکان حل مشکل بیس باند آیفون 7 نو سرویس شدن آن

 اخیراً بسیاری از کاربران آیفون 7 با مشکلات مختلفی در زمینه ارتباط با شبکه‌های مخابراتی همراه شده‌اند که دردسرهای زیادی را برای آن‌ها به همراه داشته است. مشکل بیس باند آیفون 7 اخیراً به یک اپیدمی تبدیل شده است و کاربران در سراسر دنیا با آن مواجه شده‌اند.

اپل وجود این مشکل را در برخی از کاربران آیفون 7 تائید کرده است و اعلام کرده که مدل نامبرهای A1660, A1779, A1780 عملاً با مشکل مواجه هستند و کاربران در صورت داشتن گارانتی بین‌المللی اپل می‌توانند این دستگاه‌ها را برای شرکت اپل ارائه ارسال کنند و از این خدمات برای تعویض یا تعمیر دستگاه‌های خود استفاده کنند.

مشکل بیس باند آیفون 7 در برخی اوقات قابل حل بوده و کاربران می‌توانند آن را از طریق تعمیر کاران داخل ایران تعمیر کنند. با این حال بسیاری از کاربران ممکن است در بسیاری از مواقع این مشکل از طرف تعمیرکاران داخلی قابل حل نباشد و کاربران برای رفع این مشکل باید دستگاه را به خارج از کشور و یک اپل استور رسمی دارای بخش Genius Bar ارائه دهند. از طرف دیگر برخی از کاربران مشمول گارانتی بین‌المللی شرکت اپل نمی‌شوند و نمی‌توانند از این امکان که اپل در اختیار آن‌ها قرار داده است استفاده کنند.؛ چرا که گارانتی بین‌المللی این آیفون 7 آن‌ها تمام شده است و در صورت خرابی بیس باند امکان دریافت خدمات تعمیر آن را به صورت رایگان ندارند.

چگونه متوجه شویم که مشکل بیس باند آیفون 7 در خارج از کشور قابل حل است؟

  • 1.برای این کار کافی است به بخش Settings → General → About → Model Name در آی او اس مراجعه کنید و پس از آن مدل نامبر دستگاه را تشخیص دهید.
  • 2.در مرحله بعد وارد وب سایت Check Coverage اپل شوید و زمان گارانتی بین‌المللی آن را مشخص کنید.
  • 3.در صورتی که گارانتی بین‌المللی دستگاه تمام نشده باشد می‌توانید دستگاه را به یک اپل استور رسمی در خارج از کشور بدهید یا از کسانی که خدمات ارسال این کار را انجام می‌دهند تماس بگیرید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373