لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استیم لینک برای کاربران اپ استور عرضه شد

استیم لینک برای کاربران اپ استور عرضه شد

 شرکت Valve از همین حالا امکان عرضه اپلیکیشن استیم لینک برای کاربران دستگاه‌های آی او اس و اپل تی وی را پیدا کرده است و می‌تواند این اپلیکیشن پخش بازی را در آیفون‌ها و آیپدها در کنار ست آپ باکس‌های دیجیتالی اپل تی وی دارند.

بررسی‌های پیشین حاکی از آن بود که شرکت اپل از عرضه این اپلیکیشن در اپ استور دستگاه‌های مختلف خود مخالف بود و کاربری آن را خارج از دستورالعمل اپ استور عنوان کرده بود. اما حالا مشخص شده است که شرکت اپل به خاطر اقدام برای عدم ارائه این اپلیکیشن به کاربران با مشکلات زیادی مواجه شده است و وکلای آن مجبور به پاسخگویی در دادگاه شده‌اند.

دادگاه عالی ایالات متحده آمریکا در حکم جدید خود اعلام کرده که اپ استور رفتاری انحصارگرایانه در زمینه عرضه اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها داشته است و این مسئله باعث شده تا دادگاه اپل را مجبور به عرضه استیم لینک در اپ استور آی او اس و اپل تی وی کرده است.

کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند اقدام به خرید بازی‌ها در کامپیوترهای ویندوزی و مبتنی بر مک او اس خود کنند و پس از آن اقدام به اجرای آن‌ها در دستگاه‌های همراه اپل نظیر آیفون و آیپد و همچنین اپل تی وی به صورت ریموت کنند. این اپلیکیشن تا پیش از این برای کاربران اندروید آماده عرضه شده بود و حالا این شرکت توانسته سرویس خود را در آی او اس نیز آماده عرضه کند.

استیم لینک یکی از مهم‌ترین رقیب‌های شرکت اپل برای عرضه بازی دعا از طریق سرویس اختصاصی اپل آرکید به‌حساب میاید و به همین دلیل شرکت اپل تمایل زیادی برای عرضه این اپلیکیشن در ا استور و پلتفرم‌های اختصاصی خود ندارد. با این حال این شرکت مجبور به عرضه این قابلیت به کاربران عادی شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420