لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیلترینگ فیس‌بوک – اینستاگرام و توییتر در دستور کار دولت آمریکا قرار گرفت

فیلترینگ فیس‌بوک – اینستاگرام و توییتر در دستور کار دولت آمریکا قرار گرفت

 دولت امریکا از روز چهارشنبه اقدام به استفاده از ابزارهایی در زمینه فیلترینگ فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام کرده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک دسترسی کاربران را به این شبکه‌های اجتماعی محدود کند.

دولت آمریکا تصمیم دارد تا با استفاده از این ابزار جدید محدودیت‌های ویژه‌ای را برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی مختلف اعمال کند تا از آن طریق نظارت بیشتری روی فعالیت کاربران در آن‌ها داشته باشد. یکی از سخنگویان توییتر در واکنش به این اقدام دولت آمریکا اعلام کرده که توییتر پس از این تصمیم دولت آمریکا مجبور به استفاده از قوانین جدید برای پشتیبانی از کاربران شده است تا از نوشته‌ها و فعالیت‌های آن‌ها خارج از دیدگاه‌های سیاسی آن‌ها دفاع کند.

علاوه بر این، فیس‌بوک، گوگل و یوتیوب فعلاً در این زمینه هیچ واکنشی نشان نداده‌اند و مشخص نیست که فعالیت دولت آمریکا در زمینه محدود سازی کاربران با چه دیدگاه و سیاستی روی فعالیت کاربران تأثیر می‌گذارد. با این حال به نظر می‌رسد که کاخ سفید تصمیم دارد تا با ارائه سرویس‌های نظارتی بیشتر روی کاربران و محدود سازی دسترسی برخی از افراد که دیدگاه مخالفی با آن‌ها دارند فعالیت آن‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

تا پیش از این مشخص شده بود که دولت آمریکا از زمان روی کار آمدن رئیس جمهور اسبق این کشور که از حزب جمهوری خواه بود سیاست‌های نظارتی زیادی را روی فعالیت مردم از اینترنت و دیگر ابزارهای ارتباطی اعمال کرده بود. در سال 2013 افشاگری‌های ادوارد اسنودن در زمان روی کار آمدن رئیس جمهور سابق این کشور که از حزب دموکرات بود به یکی از رسوایی‌های بزرگ در دنیای دیجیتالی تبدیل شد و حالا دولت وقت این کشور تصمیم دارد تا با اعمال محدودیت‌های هر چه بیشتر دست کاربران برای فعالیت در دنیای اینترنت را محدودتر کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت