لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً از سال 2025 فرایند مودم آیفون را به صورت انحصاری شروع می‌کند

اپل احتمالاً از سال 2025 فرایند مودم آیفون را به صورت انحصاری شروع می‌کند

 شرکت اپل چند سالی است که پس از مشکلات قانونی پیش آمده با شرکت کوالکام در تلاش است تا مودم آیفون را به صورت انحصاری تولید کند و حالا مشخص شده است که این شرکت برای بهره برداری از خط تولید این تراشه‌ها تا سال 2025 زمان نیاز خواهد داشت.

بر اساس گزارش جدید وب سایت The Information شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک فرایند تحقیق و توسعه برای ساخت بسترهای لازم در فراهم آوردن بسترهای لازم خط تولید انبوه تراشه‌های مودم آیفون را آغاز کند. بر این اساس اپل در آینده نزدیک تراشه‌های ارتباطی آیفون و سیستم ارتباطی این تلفن‌های هوشمند را به صورت انحصاری و اختصاصی تولید کند.

اپل از سال 2017 درگیر پرونده‌های قانونی مختلف با شرکت کوالکام شد و پس از آن اقدام به آغاز همکاری با شرکت اینتل در زمینه طراحی مودم‌های آیفون ایکس و نسخه‌های جدید کرد و در نهایت به خاطر مشکلات ایجاد شده بر سر کیفیت پایین ایت تراشه‌ها مجبور شد تا برای بار دیگر با شرکت کوالکام در زمینه تأمین مودم آیفون همکاری کند.

این مسئله باعث شده تا شرکت اپل از وابستگی خود نسبت به شرکت‌های دیگر در زمینه تأمین قطعات آیفون‌ها احساس ضعف کند و به همین دلیل این شرکت به دنبال روشی برای بهبود و بهینه سازی روند ساخت این قطعات ارتباطی مهم در تلفن‌های هوشمند باشد. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که تا سال 2025 اپل فرایند تولید و عرضه قطعات تلفن‌های هوشمند خود را به صورت انحصاری آماده عرضه کند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل در آینده نزدیک با شرکت‌های دیگر نظیر کارخانه TSMC برای ساخت و طراحی عمده مودم‌های آیفون همکاری می‌کند تا بتواند این تراشه‌ها را همانند پردازنده‌های سری A آماده عرضه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420