لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پابجی از این پس مدیریت بیشتری روی فعالیت اخلاقی کاربران دارد

پابجی از این پس مدیریت بیشتری روی فعالیت اخلاقی کاربران دارد

توسعه دهندگان پابجی به تازگی سیستمی جدید را برای مدیریت گیم پلی نسخه موبایل این بازی توسعه داده‌اند که رفتار کاربران را در فضای آن مدیریت می‌کند.

این سیستم مدیریتی کاربرانی که بالاتر از 18 سال سن دارند باید قوانین جدیدی را درزمینهٔ رفتار با دیگر بازی کنندگان پابجی در نظر بگیرند. بر این اساس کاربرانی که از این دستورالعمل‌ها تخطی کنند ممکن است با محدودیت‌های مختلف درزمینهٔ اجرای بازی مواجه شوند.

در این مجموعه قوانین که برای کشورهای هند، نپال، امارات متحده عربی، قطر، کویت، عراق، عربستان سعودی و مصر اعمال شده است افرادی که با سن بالا اقدام به اجرای بازی می‌کنند باید حتماً از دستورالعملی ویژه برای اجرای بازی‌ها پیروی کنند. بر اساس ادعای توسعه دهندگان پابجی، کاربران موبایل باید اقدام به فعالیت سالم‌تر در محیط این بازی کنند و باعث آزار و اذیت کاربران دیگر نشوند.

پابجی پس از اعمال محدودیت‌های ویژه در ایکس باکس لایو و پلی استیشن نتورک اقدام به عرضه این کار کرده است. در طول دو هفته گذشته شرکت مایکروسافت و سونی به صورت جداگانه اقدام به اعمال قوانین مشخصی برای ارتباط با دیگر کاربران در نظر گرفته بودند که طی آن افراد باید از توهین و آزار و اذیت کاربران به صورت لفظی خودداری کنند. گفتنی است که این محدودیت‌ها از طرف شرکت تنسنت چین که به‌عنوان یکی از سهام داران پابجی از این فعالیت پشتیبانی کرده است و گفته که توسعه دهندگان پابجی با ارائه این دستورالعمل‌های جدید به بهبود فضای اجرای بازی توسط کاربران مختلف در رده‌های مختلف سنی کمک بسیار زیادی می‌کند. گفتنی است که این قوانین از این پس و در جریان آپدیت‌های جدید این بازی اعمال شده است و کاربران باید بر اساس آن‌ها اقدام به اجرای بازی کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373