لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیفیت برخی از فیلم‌های آیتونز از 4K به HD کاهش یافت

کیفیت برخی از فیلم‌های آیتونز از 4K به HD کاهش یافت

برخی از کاربران سرویس پخش فیلم آیتونز به تازگی متوجه کاهش کیفیت فیلم‌های ارائه شده در این سرویس شده‌اند و اعلام کرده‌اند که برخی از فیلم‌ها دیگر با کیفیت 4K در دسترس نیستند.

اپل از سال 2017 و پس از معرفی اپل تی وی 4K به عنوان نسل جدید ست آپ باکس‌های دیجیتالی خود اقدام به عرضه برخی از فیلم‌ها با کیفیت 4K کرده بود و محدودیت عرضه آن‌ها با کیفیت HD را برداشته بود. اما حالا کاربران اعلام کرده‌اند که این کیفیت از سرویس آیتونز حذف شده است. فیلم‌هایی که مشمول این تغییر شده‌اند شامل محصولاتی است که امتیاز پخش توسط کمپانی برداران وارنر، موسسه قرن بیستم، کلمبیا پیکچرز و مترو گلدن مایر دارند می‌شوند که همگی آن‌ها از این پس با کیفیت HD در حال عرضه به کاربران هستند.

کاربران پس از تماس با بخش پشتیبانی شرکت اپل متوجه شده‌اند که این مشکل به صورت مشخص از طرف استودیوهای ارائه دهنده فیلم‌ها ایجاد شده است و این مسئله به شرکت اپل هیچ ارتباطی ندارد و این شرکت همچنان به عرضه محتوای ویدیویی با کیفیت 4K به کاربران خود متعهد است.

برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که محدودیت اخیر به عدم همکاری دقیق استودیوهای پخش فیلم با شرکت اپل مربوط است و این شرکت‌ها هنوز تمایلی به ارائه محتوای اختصاصی خود در سرویس اپل تی وی پلاس با کیفیت‌های بالاتر را ندارند. تا پیش از این خرید فیلم‌ها با کیفیت 4K محدودیتی را از لحاظ قیمت اعمال نکرده بود با این حال این شرکت ممکن است به خاطر عدم تمایل استودیوهای پخش قیمت فیلم‌ها را افزایش دهد و پس از آن اقدام به عرضه این محصولات دیجیتالی با قیمت بالاتر کند. همچنین ممکن است اپل در آینده نزدیک قیمت سرویس اپل تی وی پلاس را به دلیل محدودیت‌های جدید اعمال شده افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420