لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رابط کاربری بخش For You در اپل موزیک تغییر کرد

رابط کاربری بخش For You در اپل موزیک تغییر کرد

 روز گذشته بود که شرکت اپل فرایند تولید و عرضه آی او اس 12.3 را در کنار طراحی جدید اپلیکیشن سرویس‌ها را آغاز کرد و حالا بررسی‌های کاربران حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه و عرضه اپل موزیک در آی او اس 12.3 تغییرات ویژه‌ای را اعمال کرده است.

بر اساس بررسی‌های کاربران رابط کاربری و نوع طراحی بخش For you در آی او اس 12.3 تغییر کرده است و از این پس قرار است به صورت بهینه‌تر آماده کاربران شود. این بخش از این پس به صورت هوشمندتر موسیقی‌های مورد علاقه کاربران را به آن‌ها نشان می‌دهد و می‌تواند از آن طریق به پلی لیست‌های ساخته شده به صورت اتوماتیک از موسیقی‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

اپل موزیک از این پس در بخش For You به کاربران امکان دسترسی به پلی لیست‌های ساخته شده به صورت خودکار را می‌دهد. این قابلیت با استفاده از تشخیص رفتار کاربران در محیط اپل موزیک و موسیقی‌هایی که آن‌ها از هر سبک گوش می‌کنند، پلی لیست‌های خاصی را آماده انتشار می‌کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از این سرویس بدون نیاز به انتخاب یک موزیک مشخص بر اساس مود و حوصله خود موسیقی‌های سبک خاص خود را گوش کنند و آن‌ها را به آسانی در محیط اپل موزیک گوش کنند.

گفتنی است که این قابلیت تا پیش از این در اسپاتیفای آماده عرضه شده بود که اپل باعرضه آنمخالفت می‌کرد و بر این ادعا بود که بررسی موسیقی‌های اجرا شده کاربران توسط هوش مصنوعی و ارائه پلی لیست‌های خاص ممکن است حریم خصوصی آن‌ها را تهدید کند و به همین دلیل از ارائه این قابلیت به کاربران خودداری می‌کرد.

اما حالا اپل موزیک نیز در آی او اس 12.3 این قابلیت را همانند اسپاتیفای به کاربران ارائه داده است. گفتنی است که کاربران پس از نصب آی او اس 12.3 و خرید اشتراک اپل موزیک از طریق گیفت کارت اپل می‌توانند از این قابلیت به صورت بهینه استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373