لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان استفاده از Apple Pay برای خرید در آیتونز، اپ استور و اپل موزیک فراهم شد

امکان استفاده از Apple Pay برای خرید در آیتونز، اپ استور و اپل موزیک فراهم شد

 شرکت اپل در توسعه و عرضه آی او اس 12.3 و پس از آغاز فرایند عرضه کارت‌های اعتباری خود امکان دسترسی به سرویس پرداخت Apple Pay را برای خرید محصولات نرم افزاری خود فراهم کرده است.

تا پیش از این شرکت اپل تنها در توسعه و عرضه سرویس پرداخت Apple Pay امکان خرید از پایانه‌های فروشگاهی در برخی از کشورها و شهرهای جهان را فراهم کرده بود و با همکاری بانک‌های مختلف امکان استفاده و تهیه این سرویس را به کاربران اروپایی و آمریکایی ارائه داده بود. اما حالا شرکت اپل تصمیم گرفته تا در توسعه و عرضه نسخه جدید سیستم عامل آی او اس امکان پرداخت هزینه اپلیکیشن، بازی‌ها و اشتراک‌های مختلف را با استفاده از اعتبار Apple Pay به کاربران ارائه داده است.

بر اساس اطلاعاتی که وب سایت Macrumors از یک سند داخلی شرکت اپل پیدا کرده؛ کاربران می‌توانند به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های پولی ارائه شده در اپ استور آی او اس و مک او اس، آیتونز استور و محتوای ویدیویی و صوتی این فروشگاه، خرید اشتراک اپل موزیک، خرید کتاب‌ها از طریق Apple Books و در نهایت خرید فضای ذخیره سازی ابری بیشتر در آیکلاود دسترسی داشته باشند.

تمامی این موارد در کنار ارائه کارت اعتباری اپل می‌تواند به کاربران این امکان را بدهد تا تمام پرداخت‌های دیجیتالی و حضوری خود را به صورت روزمره از طریق سرویس دیجیتالی شرکت اپل انجام دهند و دیگر نیازی به تهیه کارت‌های اعتباری دیگر برای انجام کارهای مختلف نداشته باشند.

این قابلیت در حال حاضر برای کاربران آمریکا، کانادا، استرالیا، سنگاپور، هنگ‌کنگ، تایوان، روسیه، اوکراین و امارات متحده عربی آماده عرضه به کاربران شده است. گفتنی است که سرویس پرداخت اپل روز به روز در حال رشد بوده و در آینده نزدیک قرار است در کشورهای دیگر نیز آماده عرضه شود و شاید هم در آینده نزدیک کاربران بتوانند به این کارت‌های اعتباری دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420