لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در یک ویدیوی تبلیغاتی آیفون XR را دارای با دوام ترین باتری در میان گوشی‌ها عنوان کرد

اپل در یک ویدیوی تبلیغاتی آیفون XR را دارای با دوام ترین باتری در میان گوشی‌ها عنوان کرد

 شرکت اپل به تازگی یک تبلیغ ویدیویی را از آیفون XR منتشر کرده است و طی آن اعلام کرده که باتری این تلفن هوشمند نسبت به دیگر دستگاه‌های مشابه دارای بالاترین دوام است و می‌تواند برای مدت زمان بیشتری دستگاه را روشن نگه دارد.

در این ویدیوی 30 ثانیه‌ای تعدادی از کاربران آیفون XR نشان داده می‌شوند که همگی در طول شبانه حداقل یک بار به خواب می‌روند اما تلفن هوشمند آن‌ها مدت زمان بیشتری نسبت به زمان بیداری آن‌ها روشن باقی می‌ماند و کاربران برای مدت زمان کمتری نیازمند اتصال دستگاه به شارژر می‌شوند.

در این ویدیو همچنین به سری بازی‌های اینترمیلان نیز اشاره شده است و اپل نشان داده که استریم کردن ویدیوهای پخش زنده مسابقات ورزشی باعث کاهش چشم گیر شارژ باتری آیفون XR نمی‌شود و حتی باعث می‌شود تا کاربران برای مدت زمانی طولانی پس از پایان یافتن تماشای مسابقه ورزشی کاربران می‌توانند به صورت بهینه از تلفن هوشمند خود نیز برای مدت زمان طولانی دیگر استفاده کنند.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 اپل در پایان این ویدیو اعلام کرده که آیفون XR دارای بیشترین دوام در میان باتری‌های تلفن‌های هوشمند است و این تلفن هوشمند مدت زمان بیشتری نسبت به زمان بیداری افراد در طول شبانه روز روشن باقی می‌ماند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده اخیر آیفون XR یکی از تلفن‌های هوشمند محبوب در بازار آمریکای شمالی است که با استقبال بسیار زیادی در میان کاربران مواجه شده است و افراد مختلف آن را برای کارهای روزمره خود تهیه کرده‌اند. آیفون XR با وجود کاهش میزان فروش در بازار شرق آسیا در بسیاری از کشورهای جهان در لیست محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند به حساب میاید که به خاطر نوع ویژه طراحی خود تأثیر زیادی در میان کاربران خواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420