لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمام مدل‌های آیفون 2019 با دوربین مربعی ساخته خواهد شد

تمام مدل‌های آیفون 2019 با دوربین مربعی ساخته خواهد شد

 نزدیک به چهار ماه تا زمان معرفی و عرضه مدل‌های آیفون 2019 باقی مانده است و حالا گزارش جدیدی در مورد طراحی دوربین مربعی در این تلفن‌های هوشمند منتشر شده است.

طراحی دوربین مربعی آیفون 2019 تا به امروز بارها توسط منابع خبری تائید شده بود؛ اما حالا مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ در گزارش جدید خود و طی یک توییت جداگانه در حساب کاربری شخصی خود این مسئله را تائید کرده است. این مسئله نشان دهنده آن است که دوربین مدل‌های جدید و جایگزین آیفون XS، XS Max و XR با ظاهری مربعی ساخته و طراحی می‌شوند.

در این میان، آیفون 11 و آیفون 11 مکس به عنوان نسخه جدید و جایگزینِ آیفون XS و آیفون XS Max دارای سه لنز در دوربین مربعی خود هستند و نسخه جدید آیفون XR دارای دو لنز در دوربین مربعی پشتی خود است.

مارک گورمن در حساب توییتری خود تصویری از پنل پشتی این تلفن‌های هوشمند را منتشر کرده و ادعا کرده که این تصاویر از خط تولید تلفن‌های هوشمند آیفون به دست آمده‌اند.

با وجود انتشار این شایعات هنوز معلوم نیست که شرکت اپل چرا در جریان تولید و عرضه نسخه جدید آیفون XR تصمیم به استفاده از طراحی دوربین مربعی دارد در حالی که این شرکت می‌تواند از طراحی آیفون X و نسخه‌های 2018 پرچم‌داران تلفن‌های هوشمند خود برای این محصولات استفاده کند.

گفتنی است که تلفن‌های هوشمند جدید شرکت اپل قرار است در جریان کنفرانس پاییزی این شرکت رونمایی شود و یک ماه پس از آن به صورت عمومی آماده عرضه به بازار می‌شوند. اپل به احتمال در توسعه و عرضه این محصولات از پنل پشتی به همراه شیشه فشرده استفاده می‌کند که از لحاظ مقاومت و توانایی در برابر ضربات فیزیکی مختلف توانایی بیشتر داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت