لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه ایرپاد با پاور بیتس پرو – هندزفری‌های اپل با ظاهری کاملاً متفاوت

مقایسه ایرپاد با پاور بیتس پرو – هندزفری‌های اپل با ظاهری کاملاً متفاوت

شرکت اپل در طول چند روز گذشته فرایند فروش و عرضه هندزفری بی‌سیم پاور بیتس پرو را آغاز کرده است که از لحاظ کاربری و استفاده شباهت بسیار زیادی با ایرپاد دارند. در این میان، وب سایت Macrumors به تازگی اقدام به بررسی و مقایسه این دو محصول در کنار یکدیگر کرده است.  

مقایسه ظاهر ایرپاد با پاور بیتس پرو


 مهم‌ترین تفاوت ظاهری میان ایرپاد با پاور بیتس پرو در اندازه قابل شارژ آن‌ها خلاصه می‌شود. کیس ایرپاد دارای اندازه‌ای بسیار کوچک و منحصر به فرد است که امکان حمل آن را آسان‌تر می‌کند. این در حالی است که افزایش حجم و ظرفیت باتری کیس پاور بیتس پرو باعث شد تا اندازه آن به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند که این مسئله تا حدودی قرار دادن آن در جیب را دشوارتر می‌کند.

تفاوت ظاهری دیگری که در ایرپاد و پاوربیتس پرو مربوط به گوشی‌های آن‌ها می‌شود. هر یک از گوشی‌های چپ و راست ایرپاد بسیار کوچک هستند و به سادگی داخل گوش قرار می‌گیرند؛ این خصیصه باعث می‌شود تا استفاده روزمره از ایرپادها آسان‌تر باشد با این حال بسیاری از کاربران نگران افتادن ایرپادها از گوش خود هستند. از طرف دیگر پاور بیتس پرو دارای یک نگهدارنده سیلیکونی است که در حین استفاده باید در پشت گوش قرار بگیرد. این نگهدارنده سیلیکونی باعث دشوار شدن قرار دادن پاوربیتس پرو روی گوش نمی‌شود، با این حال روند این کار را نسبت به ایرپاد تا حدودی دشوارتر می‌کند.

آخرین تفاوت ظاهری ایرپاد و پاوربیتس پرو در رنگ‌های آن‌ها خلاصه می‌شود که ایرپاد فقط محدود به رنگ سفید است؛ اما پاور بیتس پرو در رنگ مشکی آماده عرضه شده است و رنگ‌های دیگر آن نیز به زودی برای فروش آماده خواهند شد. 

قابلیت‌ها و توانایی‌های پاوربیتس پرو در مقایسه با ایرپاد

 هر دو هندزفری بلوتوثی شرکت اپل مجهز به تراشه هوشمند H1 به همراه امکان کنترل پخش و قطع موسیقی و مکالمه از طریق قرار دادن یا برداشتن از روی گوش هستند. با این حال وب سایت Macrumors بر این ادعا است که پاور بیتس پرو از لحاظ شدت و کیفیت صدا عملکرد بهتری نسبت به ایرپاد 2 دارد؛ از طرف دیگر حضور لایه سیلیکونی داخل گوش در پاوربیتس پرو باعث می‌شود تا صدای محیط اطراف به خوبی شنیده نشود که در برخی اوقات یک خصیصه خوب و در برخی اوقات یکی از معایب این محصول به حساب میاید.

هر دو محصول جانبی شرکت اپل فاقد سیستم حذف نویز برای برقراری تماس‌های صوتی هستند با این حال پاوربیتس پرو از لحاظ مقاومت در برابر نفوذ آب و عمر باتری عملکرد بسیار بهتری نسبت به ایرپاد 2 دارد. پاور بیتس پرو دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ آب است و می‌تواند بیش از 24 ساعت به طور مداوم موسیقی‌های مختلف را برای کاربران پخش کنند. هر یک از گوشی‌های آن با یک بار شارژ نزدیک به پنج ساعت برای پخش موسیقی و شش ساعت برای تماس صوتی دوام خواهند داشت. این در حالی است که دوام باتری ایرپادها بین 2 تا 3 ساعت برای هر یک از گوشی‌ها است. 

نتیجه‌گیری

از لحاظ قیمت پاور بیتس پرو با برچسب 250 دلار آماده عرضه شده است؛ در حالی که ایرپادهای سفید شرکت اپل با قیمت 159 دلار آماده عرضه شده است.

به طور کل، پاور بیتس پرو از لحاظ کاربری برای افرادی که علاقه زیادی به موسیقی، ورزش دو پوشش اسپرت دارند، مناسب‌تر است؛ در حالی که ایرپاد یک ابزار بی‌نظیر برای استفاده‌های روزمره و عادی به حساب میاید که با انواع پوشش‌های رسمی و اسپرت سازگار است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420