لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعات، اخبار، قیمت، مشخصات آیفون 11 و iPhone XI Max :: قسمت سوم

شایعات، اخبار، قیمت، مشخصات آیفون 11 و iPhone XI Max :: قسمت سوم

  در قسمت‌های پیشین، شایعات و اخبار مربوط به آیفون XI و آیفون XI Max تمامی شایعات مربوط به نحوه نام‌گذاری، دوربین، قطعات سخت افزاری و نمایشگر آیفون 11 و 11 مکس را مورد بررسی قرار دادیم و حالا در این قسمت پایانی این مجموعه به مواردی نظیر محتویات جعبه و نحوه قیمت گذاری این محصولات خواهیم پرداخت.

محتویات درون جعبه آیفون Xi

 سال گذشته بود که شایعاتی در مورد تلاش اپل برای عرضه آداپتورهای 18 واتی مبتنی بر سیستم فست شارژ در بسته بندی آیفون‌ها منتشر شد که این مسئله پس از معرفی آیفون XS و XS Max به طور کامل رد شد؛ اما حالا خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی اعلام کرده شرکت اپل حجم سفارش آداپتورهای 18 واتی مبتنی بر فست شارژ را به همراه کابل‌های تبدیل یو اس بی تایپ سی به لایتنینگ را افزایش داده است که به احتمال زیاد قرار است آن‌ها را در بسته بندی تلفن‌های هوشمند جدید آماده عرضه شود. بر این اساس مهم‌ترین تغییری که در بسته بندی آیفون XI و محتویات درون جعبه این محصول وجود دارد به ارائه امکان استفاده از سیستم شارژ بی‌سیم به صورت پیش‌فرض مربوط می‌شود. علاوه بر این، بررسی‌های آینده حاکی از آن هستند که شرکت اپل در تولید و عرضه آیفون‌های 2019 تغییری در دیگر محتویات درون جعبه این محصولات اعمال نمی‌کند.

قیمت آیفون 11 و آیفون 11 مکس

اپل به احتمال زیاد با معرفی آیفون 11 و آیفون 11 مکس به طور کامل فرایند تولید و عرضه آیفون XS و XS Max را متوقف می‌کند و پس از آن آیفون‌های 2019 را به عنوان نسخه جایگزین آماده عرضه به بازار می‌کند. بر این اساس بسیاری از تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که آیفون‌های جدید با همان برچسب قیمت آماده عرضه به بازار می‌شوند. آیفون 11 احتمالاً با قیمت پایه 999 دلار آماده عرضه می‌شود و نسخه مکس آن 100 دلار قیمت بیشتری خواهد داشت.

گفتنی است که این تلفن‌های هوشمند ه احتمال زیاد در جریان کنفرانسی در شهریور یا مهر ماه سال جاری آماده عرضه به بازار می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420