لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپاد 18 ساله آکبند باقیمت دو هزار دلار برای فروش آماده شد!

آیپاد 18 ساله آکبند  باقیمت دو هزار دلار برای فروش آماده شد!

 یکی از مهم‌ترین خصوصیات محصولات شرکت اپل این است که با گذشت زمان نه تنها ارزش آن‌ها افت نمی‌کند، بلکه ممکن است ارزش آن‌ها افزایش نیز پیدا کند. آیپاد نسخه اول که 18 سال پیش در سال 2000 آماده عرضه شده بود در وب سایت eBay با قیمت 19995 دلار آماده عرضه شده است.

یکی از کاربران وب سایت eBay به تازگی آگهی مربوط به این آیپاد نسل اول را منتشر کرده و در آن اعلام کرده که بسته بندی آن حتی باز نشده است و پس از 18 سال به همان ظاهر قبل باقی مانده و هیچ تغییری نکرده است. این محصول قرار است با قیمتی نزدیک به 2000 دلار آماده عرضه شود. این محصول به احتمال زیاد قرار است توسط کلکسیونرها و افرادی که تمایل زیادی به جمع آوری محصولات قدیمی کاملاً سالم دارند خریداری شود.

آیپاد نسل اول در سال 2000 توسط استیو جابز رونمایی شد و یکی از مهم‌ترین قدم‌های شرکت اپل در زمینه تولید و عرضه محصولات همراه به حساب میامد. تا پیش از آیپاد نسل اول اپل فقط به عنوان یک شرکت تولید کننده کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ شناخته شده بود، با این حال این شرکت با تولید دستیار دیجیتالی همراه نیوتن تلاشی ناموفق در تولید محصولات همراه کرده بود.

آیپاد نسل اول که با رهبری استیو جابز و تونی فادل ساخته شد اولین گام اپل برای ساخت دستگاه‌های همراهی نظیر آیفون و آیپد بود. استیو جابز هفت سال پس از آیپاد نسل اول از اولین آیفون به عنوان یک تلفن هوشمند دارای قابلیت اتصال به اینترنت با ترکیبی از قابلیت‌های آیپاد رونمایی کرد و دنیای تلفن‌های هوشمند را به طور کامل تغییر داد و پس از آن تلفن‌های هوشمند به کامپیوترهای همراهی تبدیل شدند که در تمام بخش‌های زندگی انسان‌ها تأثیر گذار شدند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420