لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن اپل موزیک همچنان به عنوان بخشی از آیتونز در مک او اس کار خواهد کرد

اپلیکیشن اپل موزیک همچنان به عنوان بخشی از آیتونز در مک او اس کار خواهد کرد

 شایعات اخیر در مورد مک او اس 10.15 حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه این سیستم عامل تصمیم دارد تا سرویس پخش موسیقی اپل موزیک را به عنوان بخشی از نرم افزار آیتونز آماده عرضه به کاربران کند.

تا پیش از این و مشخصاً پس از رویداد بهاری شرکت اپل مشخص شد که این کمپانی تصمیم به گسترش خدمات نرم افزاری خود در میان کاربران متعدد دارد. بر این اساس سرویس‌هایی نظیر اپل تی وی پلاس، اپل نیوز پلاس و اپل پادکست قرار است در کنار اپل موزیک در تمامی دستگاه‌های همراه و دسکتاپ مورد پشتیبانی توسط این شرکت آماده عرضه شوند. این مسئله باعث شد تا برخی از تحلیلگران بر این باور باشند که شرکت اپل در توسعه مک او اس 10.15 تصمیم به حذف نرم افزار آیتونز و جایگزینی آن با نرم افزارهای مشابه نظیر اپل تی وی پلاس، اپل موزیک و اپل پادکست دارد.

اما حالا بررسی‌های انجام شده از طرف وب سایت 9to5mac نشان دهنده آن است که شرکت اپل همچنان تصمیم دارد تا نرم افزار آیتونز را در توسعه مک او اس 10.15 به کاربران ارائه دهد. بر این اساس سرویس اپل موزیک قرار است به عنوان بخشی از این نرم افزار به کاربران دستگاه‌های مک ارائه شود. علاوه بر این، در صورت حقیقت داشتن این شایعه شرکت اپل امکان پشتیبان گیری از آیفون‌ها را در توسعه آی او اس 13 و مک او اس 10.15 تغییر ندهد و همچنان این نرم افزار را برای پشتیبان گیری و همگام سازی اطلاعات آیفون و آیپد در مک آماده عرضه کند.

البته شاید اپل برخی تغییرات در آیتونز اعمال کند و حتی نام آن را به اپل موزیک تغییر دهد؛ با این حال ظاهر و رابط کاربری این نرم افزار را با همان روال قبل آماده ارائه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420