لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سازندگان لوازم جانبی آیفون‌ها طراحی پنل پشتی آیفون ایکس آی را تائید کردند

سازندگان لوازم جانبی آیفون‌ها طراحی پنل پشتی آیفون ایکس آی را تائید کردند

 در حالی که هنوز چند ماه تا زمان معرفی رسمی آیفون 11 توسط شرکت اپل در کنفرانس احتمالی سپتامبر زمان باقی مانده، برخی از سازندگان لوازم جانبی تلفن‌های هوشمند آیفون شایعات مربوط به طراحی پنل پشتی آیفون ایکس آی را تائید کرده‌اند.

بر اساس بررسی‌ها و شایعات منتشر شده از وب سایت اسلش لیکس و «سانی دیکسون» شرکت‌های طراحی کننده محصولات جانبی برای تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در حال ریسک برای تولید انبوه قاب‌های مربوط به این تلفن هوشمند با ظاهر مشابهی هستند که تا پیش از این در تصاویر رندر توسط برخی از تحلیلگران و افشاگران منتشر شده بود.

رندر های منتشر شده از آیفون ایکس آی حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا پنل پشتی این تلفن هوشمند را با دوربین مربعی شکل به همراه سه لنز طراحی و تولید کند و در عین حال ضخامت این محصول را تا حدودی نسبت به نسخه‌های پیشین آن افزایش دهد. 

 بر این اساس مشخص شده است که آیفون ایکس آی در قسمت جلویی دارای همان ظاهر پیشین تلفن‌های هوشمند شرکت اپل است و این شرکت هیچ تغییر قابل توجهی را در آن‌ها اعمال نمی‌کند. با این حال پنل پشتی این محصولات بیشتری تغییر را نسبت به نسل‌های پیشین یعنی آیفون ایکس و ایکس اس می‌کند.

بر اساس پیش بینی‌ها شرکت اپل تصمیم دارد تا طبق رسم هر ساله خود در جریان رویداد سپتامبر خود از آیفون‌های جدید شامل آیفون ایکس آی، آیفون ایکس آی مکس و آیفون ایکس آی آر رونمایی کند. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل قیمت این تلفن هوشمند را نسبت به نسل قبلی تغییر نمی‌دهد و همچنان آن را با قیمت پایه 999 دلار آماده عرضه به بازار می‌کند و به عنوان نسخه بهبود یافته آیفون X و XS Max رونمایی می‌کند؛ هر چند که برخی از شایعات از کاهش قیمت آیفون XI R نسبت به آیفون XR دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420