لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

12 ماه پلی استیشن پلاس را تنها با 40 دلار دریافت کنید

12 ماه پلی استیشن پلاس را تنها با 40 دلار دریافت کنید

 شرکت سونی به تازگی تصمیم به ارائه یک پیشنهاد ویژه برای کاربران کرده است و طی آن هزینه خرید اکانت پلی استیشن پلاس 12 ماهه برای پلی استیشن‌های ریجن آمریکا را به 40 دلار کاهش داده است.

برای دریافت این سرویس، کاربران باید حداقل 40 دلار اکانت پلی استیشن پلاس خود را از طریق گیفت کارت PSN یا مستر کارت شارژ کرده و اقدام به فعال سازی این سرویس برای مدت 12 ماه کنند. این اکانت به کاربران این امکان را می‌دهد که در طول دوازده ماه بتوانند از سرویس‌های آنلاین پلی استیشن پلاس استفاده کنند و بازی‌های مختلف را به صورت آنلاین با دیگران بازی کنند. علاوه بر این، سرویس یاد شده به کاربران امکان دریافت بازی‌های اجاره‌ای را برای مدت زمان مشخص را می‌دهد. بازی‌های اجاره‌ای معمولاً به صورت ماهانه برای کاربران ارائه می‌شود و برای مدت زمانی محدود در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در حقیقت کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند به صورت بهینه از هر یک از بازی‌های پلی استیشن برای مدت زمان مشخص استفاده کنند و نیازی به خرید دائم آن‌ها با قیمت بسیار بالا نخواهند داشت.

این سرویس قرار است برای مدت محدود با این پیشنهاد ویژه آماده عرضه شود و ممکن است در روزهای آینده امکان دریافت این تخفیف و خرید پلی استیشن پلاس دوازده ماهه با قیمت 40 دلار وجود نداشته باشد. گفتنی است که برای دریافت این سرویس کاربران نباید گیفت کارت پلی استیشن پلاس مدت دار را خریداری کنند؛ بلکه باید به صورت غیرمستقیم باید ابتدا 40 دلار حساب خود را شارژ کرده و پس از آن اقدام به فعال سازی پلی استیشن پلاس برای سرویس خود کنند.

پلی استیشن پلاس یکی از سرویس‌های ویژه شرکت سونی برای کاربران پلی استیشن است که از آن طریق کاربران می‌توانند امکاناتی نظیر اجاره برخی از بازی‌ها در کنار امکان اجرای بازی‌ها به صورت آنلاین را داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420