لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ششمین بتای آی او اس 12.3 آماده عرضه شد

ششمین بتای آی او اس 12.3 آماده عرضه شد

 شرکت اپل از شب گذشته و به صورت زودهنگام اقدام به عرضه ششمین بتای آی او اس 12.3 برای توسعه دهندگان و کاربران عمومی کرده است.

این کمپانی در روز چهارشنبه هفته گذشته بتای پنجم آی او اس 12.3 را آماده عرضه کرده بود و حالا تنها چند روز پس از این به روز رسانی، نسخه جدید آی او اس 12.3 را آماده عرضه به عموم کاربران کرده است. در آپدیت ششم بتای آی او اس 12.3 کاربران می‌توانند به انیموجی‌های جدید در کنار قابلیت‌های دیگر اضافه شده به این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل شامل اپل نیوز پلاس و اپل تی وی دسترسی داشته باشند.

اپل در توسعه این نسخه از سیستم عامل همراه خود تلاش کرده تا برخی از باگ‌های نرم افزاری جزئی را برطرف کند و آن را به صورت بهینه شده تر در اختیار کاربران عمومی و توسعه دهندگان قرار دهد. توسعه دهندگانی که اکانت 99 دلاری شرکت اپل را خریداری کرده‌اند می‌توانند از همین حالا اقدام به دانلود و نصب این نسخه به همراه کیت اختصاصی توسعه دهندگان آن از بخش Developer Center کنند.

علاوه بر این، کاربران عادی نیز می‌توانند با مراجعه به وب سایت شرکت اپل و ارائه اطلاعات اپل آیدی خود به عضویت برنامه تست کنندگان محصولات نرم افزاری اپل درآمده و ای او اس جدید را برای دستگاه‌های خود آماده نصب و تست قابلیت‌های نرم افزاری آن کنند.

ششمین بتای آی او اس 12.3 در حالی آماده عرضه شده است که نسخه نهایی این سیستم عامل قرار است پس از شروع رویداد روز اول کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2019 در اختیار عموم کاربران قرار گیرد و پس از آن کاربران می‌توانند به قابلیت‌های نهایی آن و بدون باگ‌های شناخته شده‌ای که در حال حاضر در آن وجود دارند، دسترسی داشته باشند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا نیمه خرداد ماه امسال برای عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل صبر کنند و اقدام به دانلود نسخه‌های بتای آن نکنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420