لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون XI و آیفون XI Max شاید بتوانند به صورت بی‌سیم ایرپادها را شارژ کنند

آیفون XI و آیفون XI Max شاید بتوانند به صورت بی‌سیم ایرپادها را شارژ کنند

 مارک گرمن نویسنده خبرگزاری بلومبرگ در دومین موج از مجموعه شایعات خود از آیفون XI و آیفون XI Max اعلام کرده که این تلفن‌های هوشمند امکان شارژ بی‌سیم برخی از دستگاه‌های جانبی اپل نظیر ایرپادهای بی‌سیم را خواهند داشت.

در گزارش جدید بلومبرگ آمده است که آیفون XI و آیفون XI Max به احتمال علاوه بر امکان دریافت شارژ به صورت بی‌سیم می‌تواند به برخی از دستگاه‌ها را نیز به صورت بی‌سیم شارژ کند. این مسئله باعث می‌شود تا با استفاده از یک شارژر سیمی مبتنی بر درگاه لایتنینگ تمام دستگاه‌های هوشمند و جانبی کاربران به صورت هم‌زمان شارژ شوند و کاربران دیگر نیاز به شارژرهای متعدد برای پر کردن باتری‌های خود ندارند.

آیفون XI و آیفون XI Max می‌توانند ایرپادها را به صورت بی‌سیم شارژ کنند و برای این کار تنها لازم به قرار دادنکیس ایرپاد نسل دوم روی بدنه این دو تلفن هوشمند جدید است.

در روز دوازدهم سپتامبر 2017 اپل در کنار آیفون X و آیفون 8 و 8 پلاس از پد شارژ بی‌سیم اختصاصی خود با عنوان ایرپاد رونمایی کرد و اعلام کرد که این محصول در طول سال 2018 آماده عرضه به بازار می‌شود. با این حال اپل پس از گذشته سه ماه از سال 2019 اعلام کرد که پروژه تولید و عرضه این محصول متوقف شده است. بر این اساس بسیاری از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که اپل با کنسل کردن پروژه ساخت پد شارژ ایرپاور تصمیم دارد تا قابلیتی مشابه با آن را در آیفون XI و آیفون XI Max آماده عرضه کند.

بر این اساس اپل ممکن است در جریان تولید و عرضه آیفون XI و نسخه مکس آن امکاناتی مشابه با ایرپاور را به کاربران ارائه دهد یا حتی امکان شارژ اپل واچ‌ها که دارای استانداردی متفاوت هستند را نیز به آن‌ها ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420