لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رنگ بندی آیفون XI R در دو گزینه با نسخه قبلی خود متفاوت است

رنگ بندی آیفون XI R در دو گزینه با نسخه قبلی خود متفاوت است

شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید و عرضه آیفون XI R دو گزینه از رنگ بندی این تلفن هوشمند را تغییر دهد. بر این اساس دو رنگ نارنجی (مرجانی) و آبی در رنگ بندی آیفون XI R وجود نخواهد داشت.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط وب سایت Mac Otakara شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید و عرضه آیفون XI R دو رنگ سبز و بنفش (Lavender) را جایگزین رنگ آبی و نارنجی در این مجموعه کند. تا پیش از این، آیفون XR در شش رنگ سفید، مشکی، آبی، قرمز، زرد و نارنجی تولید و عرضه شده بود و حالا مشخص شده است که رنگ بندی آیفون XI R شامل سفید، مشکی، سبز، قرمز، زرد و بنفش می‌شود.

اپل تصمیم دارد تا در تولید آیفون XI R تلاش بیشتری برای جلب توجه کاربران با سلایق مختلف کند و بر این اساس رنگ‌های پرطرفدارتر را در این مجموعه آماده عرضه کند. علاوه بر این، اقدام اپل ممکن است حاکی از آن باشد که رنگ آبی و نارنجی تقاضای کمتری نسبت به رنگ‌های دیگر داشته است و به همین دلیل اپل تصمیم دارد تا با حذف این رنگ‌ها، گزینه‌های پر تقاضاتر را برای کاربران آماده عرضه کند.

البته برخی دیگر از تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که اپل تصمیم دارد تا با حذف رنگ‌های یاد شده امکان عرضه منحصر به فردتر آیفون XI R نسبت به آیفون XR را فراهم کند و در حقیقت دو رنگ یاد شده از جمله پرطرفدارترین رنگ‌های آیفون میان رده 2018 بوده‌اند و حالا در تولید آیفون میان رده 2019 اپل تصمیم دارد تا با جایگزین کردن آن‌ها ظاهر منحصر به فردتری را به کاربران ارائه دهد.

اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در جریان رویداد پاییزی خود و مشخصاً در جریان ماه سپتامبر از آیفون 11، آیفون 11 مکس در کنار آیفون XI R رونمایی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420