لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان آرشیو کردن چت‌ها به نسخه جدید تلگرام اضافه شد

امکان آرشیو کردن چت‌ها به نسخه جدید تلگرام اضافه شد

توسعه دهندگان اصلی تلگرام به تازگی امکان آرشیو کردن چت‌ها را به آپدیت جدید این پیام رسان آورده‌اند.

کاربران تلگرام از همین حالا می‌توانند با دانلود و نصب نسخه جدید پیام رسان تلگرام در دستگاه‌های خود پیام‌های مختلف را در لیست آرشیو خود قرار داده و دیگر آن‌ها را در لیست چت‌های خود مشاهده نکنند. این کار باعث می‌شود تا محیط کاربری اصلی تلگرام دیگر حاوی مجموعه‌ای شلوغ و غیرعادی از مجموعه چت‌های مختلف نباشد.

تا پیش از این، کاربران تلگرام به ازای هر چتی که با افراد دیگر داشته‌اند یا در کانال‌ها و گروه‌هایی که عضو شده بودند یک مورد را در لیست اصلی این پیام رسان مشاهده می‌کردند که باعث افزایش تعداد گزینه‌ها و شلوغ شدن بیش از اندازه محیط کاربری می‌شد و در نهایت پیدا کردن یک چت را در میان موج عظیمی از پیام‌های دیگر دشوار می‌کرد. البته تلگرام تا پیش از این قابلیت پنهان workmode را به کاربران دستگاه‌های دسکتاپ ارائه داده بود که از آن طریق افرادی که در محیط‌های کاری از نسخه دسکتاپ تلگرام در ویندوز، مک او اس یا توزیع‌های لینوکسی استفاده می‌کردند، می‌توانستند چت‌ها، کانال‌ها و گروه‌هایی که به صورت دستی Mute شده بودند را از دید آن‌ها پنهان می‌کرد.

اما حالا قابلیت آرشیو کردن چت‌ها به صورت بهینه‌تر به کاربران امکان انتقال برخی از گفت‌وگوهایی که کاربران آن را انتخاب می‌کنند را به محل دیگری می‌دهد که باعث بهینه سازی و بهبود روند دسترسی و پیدا کردن پیام‌های مختلف می‌دهد.

برای آرشیو کردن یک پیام، کاربران می‌توانند یک چت، کانال یا گروه را انتخاب کرده و در آن گزینه Archive Chat را انتخاب کنند تا چت‌ها به بخش آرشیو انتقال پیدا کنند. پس از انتقال این چت‌ها، یک بخش جداگانه در بالای لیست چت‌ها ظاهر می‌شود. گفتنی است که این قابلیت در دستگاه‌های همراه مبتنی بر اندروید و آی او اس با سوایپ کردن چت مورد نظر امکان پذیر است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420