لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 4 جایزه بهترین نمایشگر سال را دریافت کرد

اپل واچ سری 4 جایزه بهترین نمایشگر سال را دریافت کرد

 اپل واچ سری 4 از چند ساعت پیش در لیستبهترین دستگاه‌های دارای نمایشگر شفاف و با کیفیت قرار گرفته است و شرکت اپل جایزه انجمن اطلاعات نمایشگر (SID) در سال 2019 را بابت طراحی و تولید این محصول را دریافت کرده است.

روز گذشته سمپوزیوم انجمن اطلاعات نمایشگر برگزار شد و در آن دستگاه‌های هوشمند مختلف مورد بررسی و امتیاز دهی قرار گرفتند و در نهایت مشخص شد که اپل واچ باکیفیت‌ترین نمایشگر را در میان ساعت‌های هوشمند را دارد. در جریان این رویداد اعضای انجمن یاد شده از دیدگاه روش‌های خلاقانه برای ساخت نمایشگرهای با کیفیت‌تردستگاه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دادند که در لیست باکیفیت‌ترین محصولات این رویداد، اپل واچ سری 4 نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

اپل واچ سری 4 به عنوان باکیفیت‌ترین نمایشگر اولد که نسبت به محصول نسل قبلی خود 30 درصد افزایش سایز داشته جایزه یاد شده را دریافت کرده است. این انجمن همچنین از طراحی و نحوه ساخت اپل واچ سری 4 نیز تقدیر کرده‌اند و آن را یکی از دستگاه‌های با کیفیت و خلاقانه در سال 2018 معرفی کرده‌اند.

شرکت کوپرتینو نشین اپل واچ سری 4 را در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر 2018 رونمایی کرد و نزدیک به یک ماه و نیم پس از آن، این محصول را به صورت عمومی آماده عرضه به بازار کرد. اپل واچ سری 4 علاوه بر افزایش دو میلی متری در اندازه نمایشگر خود به خاطر حذف حاشیه‌ها، قابلیت‌های ویژه‌ای را به کاربران ارائه داده است. اپل واچ سری 4 همانند نسل قبلی امکان اتصال وای فای و سلولار را دارد و همچنین سنسورهای مختلف را برای ثبت فاکتورهای سلامتی را در خود جای داده است که مهم‌ترین آن‌ها به قابلیت ثبت نوار قلب یا همان الکتروکاردیوگرام مربوط می‌شود.

گفتنی است که این انجمن سال گذشته نیز به آیفون X و آیفون پروی نسل جدید جایزه بهترین نمایشگر سال را داده بودند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420