لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپکس لجندز به تلفن‌های هوشمند میاید

اپکس لجندز به تلفن‌های هوشمند میاید

شرکت الکترونیک آرتس پس از کسب موفقیت‌های بسیار زیاد در زمینه عرضه بازی اپکس لجندز در کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی، تصمیم دارد تا بازی آنلاین اختصاصی خود را برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی و مبتنی بر آی او اس نیز آماده عرضه کند.

بر این اساس، کاربران علاقه‌مند به این بازی در آینده نزدیک می‌توانند همانند علاقه‌مندان به فورتنایت و پابجی اقدام به دانلود و نصب بازی یاد شده روی تلفن هوشمند و تبلت‌های خود کرده و اقدام به اجرای آن به صورت همراه کنند.

الکترونیک آرتس در حال حاضر موفق کسب درآمد بسیار زیادی در بازار جهانی شده است تا حدی که برای مدت زمانی کوتاه توانست سرورهای پلی استیشن نتورک و ایکس باکس را با ترافیک سنگینی از متقاضیان و گیمرهای علاقه‌مند به خود جلب کند. اما حالا مشخص شده است که این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک درآمد خود را به کاربران تلفن‌های همراه و تبلت‌ها نیز توسعه دهند. اپلیکیشن این بازی قرار است از طریق گوگل پلی استور و اپل استور شرکت اپل برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و آی او اس آماده عرضه می‌شود.

این بازی در مدت زمانی کوتاه به تعداد 50 میلیون کاربر رسید و توانست موفقیت بسیار زیادی در میان بازی‌های آنلاین انبوه در نظر کاربران پیدا کند. بر این اساس کاربران در آینده نزدیک با نصب این بازی روی دستگاه‌های همراه خود می‌توانند تعداد کاربران این سرویس را افزایش دهند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که کاربران از محیط بازی و نقشه‌های آن نسبت به بازی پابجی و فورتنایت خوششان میاید و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران به این بازی مهاجرت کنند و آن را روی کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی خود اجرا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420