لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به خاطر مشکل صدای آیفون 7 به دادگاه می‌رود

اپل به خاطر مشکل صدای آیفون 7 به دادگاه می‌رود

وکلای شرکت اپل به دلیل مشکلات ایجاد شده برای آیفون 7 قرار است در دادگاه حاضر شوند و ادعای خود را برای بررسی به دو پرونده شکایت ارائه دهند.

بر اساس ادعای کاربران، آیفون 7 دارای مشکل مهمی در تراشه صدای خود است که با عنوان Loop Disease شناخته می‌شود. این دو پرونده قانونی در ایالت‌های کالیفرنیا و ایلینوی به ثبت رسیده است که در برای استفاده از آیفون‌های 7 و 7 پلاس موجود بوده است. این مشکل باعث می‌شد تا صدای اسپیکر به یک‌باره در تماس‌های فیس تایم با مشکل مواجه شوند و دیگر امکان پخش محتویات صوتی را نداشته باشند.

بر اساس ادعای بررسی‌ها و ادعای شکات این پرونده، اپل در تولید و عرضه آیفون‌های جدید از مواد ناکارآمد و غیرقابل استفاده برای طولانی مدت استفاده کرده است که این مسئله در نهایت باعث شده تا مشکلات بسیار زیادی برای کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ایجاد شود.

شکات این پرونده همچنین به یک سند داخلی شرکت اپل به عنوان یکی از شواهد ادعای خود اتکا کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که اپل در تولید و عرضه ساعت‌های هوشمند خود به صورت کامل از محصولات و قطعات کارآمد استفاده نکرده است و در نهایت باعث شده تا کاربران این محصولات با مشکلاتی مختلف مواجه شوند.

اپل این سند را برای اپل استورهای رسمی برای ارائه سرویس و خدمات Apple Care Plus منتشر شده است. این مسئله نشان می‌دهد که اپل مشکلات آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را تائید کرده است که باعث شده تا ابزاری برای شکایت از طرف برخی از افراد آماده شود.

شکات پرونده اعلام کرده‌اند که اپل تنها در صورتی خدماتمربوط به خرابی این محصولات را به کاربران ارائه می‌دهد که آن‌ها سرویس 300 دلاری Apple Care Plus را خریداری کرده باشند و به همین دلیل درخواست حذف این هزینه‌ها را دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420