لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت اج برای مک آماده دانلود و نصب شد

مایکروسافت اج برای مک آماده دانلود و نصب شد

شرکت مایکروسافت پس از انتشار اطلاعات مربوط به تلاش در زمینه توسعه و عرضه نسخه‌ای خاص مایکروسافت اج برای مک از روز گذشته این مرورگر اینترنت را برای کاربران مک او اس آماده عرضه کرده است.

مایکروسافت در جریان کنفرانس Build 2019 اولین نشانه از مرورگر مایکروسافت اج برای مک را به توسعه دهندگان شرکت کننده این رویداد نشان داده بود و اعلام کرده بود که این نسخه به صورت اختصاصی برای توسعه دهندگان آماده عرضه شده است و همچنان این نسخه در مرحله تست قرار دارد و هنوز برای عرضه نسخه نهایی آن به کاربران عادی زمان نیاز است.

با این حال تنها چند ساعت پس از انتشار این اطلاعات از طرف مایکروسافت در جریان کنفرانس Build 2019 اکانت توییتری WalkingCat که تا پیش از این به خاطر انتشار شایعات و خبرهای مختلف در مورد محصولات نرم افزاری و سخت افزاری شرکت مایکروسافت شهرت زیادی پیدا کرده بود؛ اقدام به عرضه لینک دانلود نسخه بتای مایکروسافت اج برای مک کرده است.

کاربران از همین حالا می‌توانند نسخه رسمی، اما بتای مایکروسافت اج برای مک را دانلود و از آن استفاده کنند. با این حال این مرورگر اینترنتی احتمالاً دارای باگ‌هایی خاص است که استفاده از آن ممکن است باعث اختلال در روند کاربری شود.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که مایکروسافت اج برای مک از تاچ بار پشتیبانی می‌کند و کاربران امکان کنترل محتوای رسانه‌ای را از طریق رابط کاربری آن را دارند.

مایکروسافت برای توسعه از این مرورگر تلاش کرده تا از هسته مرورگر متن باز کرومیوم استفاده کند. بر این اساس مرورگر اختصاصی شرکت مایکروسافت بر پایه کرومیوم کار خواهد کرد. مایکروسافت اج اولین بار در اکتبر 2015 و هم‌زمان با رونمایی از نسخه ابتدایی سیستم عامل ویندوز 10 معرفی و آماده عرضه به عموم کاربران شده است. مایکروسافت از سال 2018 تصمیم گرفت تا نسخه عمومی اج را با هسته کرومیوم در تمامی دستگاه‌ها توسعه دهد.

برای دانلود مایکروسافت اج برای مک می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420