لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

راه حل مقابله با افتادن ایرپاد از گوش چیست؟

راه حل مقابله با افتادن ایرپاد از گوش چیست؟

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران برای استفاده از ایرپاد با آن مواجه هستند افتادن ایرپاد از گوش است که باعث می‌شود تا کاربران با دردسرهای بسیار زیادی مواجه شوند.

اپل در طراحی ایرپاد تلاش کرده تا تجربه‌ای کاملاً بی‌سیم را برای استفاده از یک هندزفری بلوتوثی بی‌نظیر را به کاربران ارائه دهد. در سال 2019 شرکت اپل با معرفی ایرپاد 2 به همراه سیستم شارژ بی‌سیم مبتنی بر استاندارد Qi این تجربه را کامل کرد و به طور کامل اتصال سیمی را از روند استفاده از ایرپاد حذف کرد.

در این میان، افتادن ایرپاد از گوش به خاطر عدم وجود سیم یکی از مهم‌ترین چالش‌های استفاده از این هندزفری‌های بی‌سیم تبدیل شده است. ایرپاد به خودی خود یک محصول گران قیمت به حساب میاید که در صورت گم شدن هر یک از گوشی‌های آن کاربران باید هزینه قابل توجهی را برای خرید ایرپاد تک راست یا ایرپاد تک چپ پرداخت کنند تا ست دستگاه دوباره کامل شود. در عین حال ایرپاد برای اندازه گوش‌های استاندارد ساخته شده است که برای بسیاری از کاربران کارآمد است و نیازی به مراقبت از افتادن ایرپاد از گوش ندارند.

در این میان برخی از کاربران گوش‌های کوچک‌تری دارند که باعث افتادن ایرپاد از گوش می‌شود که چالش‌های زیادی را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت. برای این دست از کاربران می‌توان دو روش را پیشنهاد کرد. روش اول استفاده از نگهدارنده ایرپاد روی گوش است که باعث می‌شود تا گوشی‌های ایرپاد در داخل لاله گوشی به صورت محکم بایستد و هیچ تغییری نکند.

روش دوم استفاده از بند نگهدارنده ایرپاد روی گردن است که در صورت افتادن ایرپاد از داخل گوش‌ها می‌تواند آن‌ها را روی گردن نگهدارد و از گم شدن دائمی آن‌ها جلوگیری کند و دیگر نگران گم شدن ایرپادهای خود نباشید و به آسانی از این هندزفری های بی سیم به راحتی لذت ببرید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373