لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماین کرفت مبتنی بر واقعیت افزوده به زودی آماده عرضه می‌شود

ماین کرفت مبتنی بر واقعیت افزوده به زودی آماده عرضه می‌شود

 ماین کرفت یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که از طرف شرکت مایکروسافت در حال توسعه و عرضه در میان کاربران دستگاه‌های مختلف است و حالا این شرکت اعلام کرده که در آینده نزدیک تصمیم دارد تا نسخه‌ای ویژه از این بازی را بر پایه فناوری واقعیت افزوده توسعه و آماده عرضه کند.

ماین کرفت در سال 2014 توسط مایکروسافت با قیمت 2.5 میلیارد دلار خریداری شد و پس از آن ردموندی‌ها تعداد زیادی از قسمت‌های آن را برای عموم کاربران آماده عرضه کردند. اما حالا شرکت مایکروسافت در جریان رویداد Build 2019 خود اطلاعاتی از عرضه یک نسخه خاص از این بازی با سازگاری فناوری واقعیت افزوده را منتشر کرده‌اند.

در حقیقت مایکروسافت تصمیم دارد تا با توسعه و عرضه این نسخه جدید از بازی ماین کرفت علاوه بر رقابت با بازی‌های مشابه نظیر پوکمان گو که توسط شرکت نینتندو توسعه یافته؛ توجه بیشتری از کاربران برای استفاده از خدمات نرم افزاری و بازی‌های آنلاین را خود را جلب کند.

با وجود رونمایی از این بازی در جریان Build 2019 مایکروسافت هنوز اطلاعات دقیقی از روند اجرای این بازی مبتنی بر واقعیت افزوده را منتشر نکرده است. البته مایکروسافت اعلام کرده که این بازی قرار است در روز هفدهم ماه می 2019 و به مناسبت دهمین سالگرد عرضه بازی ماین کرفت آماده عرضه به صورت عمومی شود.

گفتنی است که بازی ماین کرفت برای تمامی پلتفرم‌های همراه و دسکتاپ آماده عرضه شده است. این بازی برای کنسول ایکس باکس وان، کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، مک او اس و لینوکس و دستگاه‌های همراه مبتنی بر اندروید و آی او اس آماده عرضه شده است که در تمامی آن‌ها به صورت پولی و با هزینه‌ای مشخص ارائه شده است. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که نسخه مبتنی بر واقعیت افزوده بازی ماین کرفت نیز به صورت رایگان آماده عرضه نشود و کاربران برای دریافت آن نیاز به شارژ حساب کاربری از طریق گیفت کارت داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420