لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک پرو 2019 احتمالاً تا یک ماه دیگر معرفی می‌شود

مک پرو 2019 احتمالاً تا یک ماه دیگر معرفی می‌شود

 بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده از شرکت اپل، مک پرو 2019 احتمالاً قرار است در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال جاری میلادی که در خرداد ماه برگزار می‌شود، رونمایی شده و آماده عرضه به بازار شود.

خبرگزاری بلومبرگ در جریان روز گذشته مجموعه‌ای از پیش بینی‌ها در مورد موارد جدید معرفی شده در جریان رویداد روز اول کنفرانس WWDC 2019 را منتشر کرده است که در میان آن‌ها نام مک پرو 2019 نیز به چشم می‌خورد. این خبرگزاری پس از افشای برخی اطلاعات مربوط به آی او اس 13، واچ او اس 6 و مک او اس 10.15 اقدام به انتشار اطلاعاتی در موردمک پرو 2019 کرده است.

مک پرو 2019 که به احتمال زیاد در جریان WWDC 2019 معرفی می‌شود به احتمال زیاد امکان پشتیبانی از تصاویر HDR در مانیتورهای اختصاصی این شرکت را دارد. اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 از مانیتورهایی اختصاصی برای مک پرو و کامپیوترهای کوچک مک مینی رونمایی کند که امکان نمایش تصاویر با کیفیت 6K را دارند. بلومبرگ اعلام کرده که اپل تلاش دارد تا با معرفی مک پرو 2019 به کاربران امکان دسترسی به این مانیتورهای 32 اینچی را نیز بدهد.

بلومبرگ اعلام کرده که اپل تمرکز اصلی خود در جریان رویداد WWDC 2019 را روی توسعه و عرضه محصولات نرم افزاری بگزارد با این حال پیش بینی می‌شود که در جریان این کنفرانس اپل از مهم‌ترین ورک استیشن خود برای کاربران حرفه‌ای‌تر نیز رونمایی کند.

گفتنی است که نسخه پیشین مک پرو در سال 2013 رونمایی و آماده عرضه شده بود و پس از آن اپل اقدام به معرفی و عرضه آیمک پرو در سال 2017 به عنوان مهم‌ترین کامپیوتر ورک استیشن خود کرده بود. با این حال این شرکت تصمیم دارد تا در جریان رویداد ماه آیندهدستگاه بهینه سازی شده تری را برای کاربران حرفه‌ای آماده عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420