لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 2 در برخی از اپل استورهای رسمی با سری 3 تعویض می‌شوند

اپل واچ سری 2 در برخی از اپل استورهای رسمی با سری 3 تعویض می‌شوند

شرکت اپل اعلام کرده که به دلیل عدم امکان تعمیر و کافی نبودن قطعات اپل واچ سری 2 در برخی از کشورها، امکان تعویض آن‌ها با سری 3 را به کاربران ارائه می‌دهد.

بر این اساس، اپل اعلام کرده که نسخه 38 میلی متری آلومینیومی اپل واچ سری 2 دیگر امکان تعمیر ندارند و دارندگان این محصول که هنوز تاریخ خدمات پس از فروش آن‌ها به پایان نرسیده است می‌توانند در اپل استورهای رسمی برخی از کشورها آن‌ها را با اپل واچ سری 3 تعویض کنند. اپل این مسئله را در یکی از سندهای داخلی خود برای اپل استورها منتشر کرده است که بر اساس آن مشخص شده که اپل واچ‌های سری 2 دیگر در برخی از سایزها موجود نیستند و کاربران برای دریافت خدمات پس از فروش آن‌ها می‌توانند آن‌ها را با سری 3 و نسخه مشابه آن‌ها تعویض کنند.

شرکت اپل تا پیش از این نیز برخی از دستگاه‌های قدیمی خود را مشمول این طرح کرده بود. برای مثال اپل واچ نسل 1 در سال 2017 به دلیل عدم وجود قطعات مناسب برای آن‌ها دیگر قابل تعمیر نبودند و شرکت اپل آن‌ها را با اپل واچ نسل دوم تعویض کرده بود. علاوه بر این، آیفون 5C نیز در برخی از کشورها با آیفون 5S تعویض شده بودند.

گفتنی است که اپل این امکانات را تنها در برخی از کشورها ارائه می‌دهد و کاربران برای دریافت این خدمات حتماً باید به اپل استورهای رسمی مراجعه کنند. بر این اساس از آنجایی که شرکت اپل هیچ فروشگاه رسمی در کشور ایران ندارد، این امکان برای کاربران ایرانی وجود ندارد، مگر اینکه برای دریافت آن به اپل استورهای دیگر کشورها نظیر امارات و ترکیه مراجعه کنند. به‌طور کل گارانتی بین‌المللی اپل تنها در صورتی امکان دریافت دارد که کاربران به یکی از اپل استورهای رسمی در کشورهای دیگر مراجعه کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420