لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکلات کاربران با کابل های Lightning

مشکلات کاربران با کابل های Lightning

اپل پس از معرفی کابل های Lightning برای آیفون ۵ در ۲۰۱۲ انتقادات زیادی دریافت کرده است. این تغییر ناگهانی باعث شد بسیاری از ابزارهای جانبی از رده خارج شوند و کاربران مجبور شوند یا ابزارهای جدید بخرند و یا بدون آنها سر کنند. این نارضایتی ها زمانی بالا گرفت که یکی از اپل استورها با توجه به نظرات ۱۲۰۰ کاربر امتیاز ۱٫۵ ستاره برای دوام و ماندگاری این کابل را منتشر کرد.به نظر می رسد این کابل در برابر پارگی، فرسودگی و خوردگی بسیار آسیب پذیر است.

مشکلات کابلهای لایتنینگ

جیسن گریدی در Macrumors می نویسد:

حدود یک ماه پیش کابل Lightning به USB (با قیمت ۱۹$) که من همیشه در ماشینم نگه میداشتم تا دیوایس خود را شارژ کنم از کار افتاد.ابتدا عملیات شارژ قطع و وصل می شد ولی پس از چند هفته به کل از کار افتاد با نگاهی نزدیک تر به قسمت های طلایی کابل می بینید که خوردگی در این قسمت زیاد بوده است.

مشکلات کابلهای لایتنینگ

و این داستان فقط به تجربه ی جیسن گریدی ختم نمی شود. کاربران زیادی در انجمن پشتیبانی وبسایت اپل این مشکل را اعلام و از آن ابراز نارضایتی کرده اند.خیلی از آنها می گویند جواب اپل به آنها این بوده است که رطوبت زیاد موجب خرابی این کابل ها می شود.

مشکلات کابلهای لایتنینگ

جیم دیون در انجمن پشتیبانی اپل می نویسد:

من همین الان یک کابل lightning که ۱ ماه است از اپل خریداری کرده ام را پس دادم و کارکنان این شرکت گفتند که کابل را در معرض رطوبت قرار داده ای، و زمانی که من منکر این کار شدم حرف من را باور نکردند ولی مشخص بود بار اولی نیست که با این مشکل روبرو می شوند. به من گفتند فقط همین ۱ بار این کابل را برای من تعویض خواهند کرد. من هزاران دلار به آنها پول پرداخت میکنم و وقتی یک کابل ۳ دلاری مشکل پیدا می کند آنها با من اینطور رفتار می کنند؟ کابل های انها مشکل دارد و آنها حاضر نیستند مسئولیت این مشکل را قبول کنند و به همین دلیل مشتری را مقصر جلوه می دهند.

این شکایت ها به تاریخ سپتامبر ۲۰۱۲ بر میگردد ولی هنوز هم پست هایی در این رابطه در این انجمن نوشته می شود پس اگر شما هم این مشکل را با کابل خود دارید بد نیست سری به اپل استور منطقه ی خود بزنید.

مشکلات کابلهای لایتنینگ

مشکل بزگتر وجود شارژرهای خراب است. اپل پس از اینکه گزارشاتی درباره ی برق گرفتگی با استفاده از این شارژها را دریافت کرد برنامه ی تعویض این شارژرها را در پاییز گذشته برگزار کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373