لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چه تغییراتی در مک او اس 10.15 اعمال می‌شود؟

چه تغییراتی در مک او اس 10.15 اعمال می‌شود؟

طبق رسم هر ساله شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC 2019 تصمیم به رونمایی از سیستم عامل‌های جدید خود برای تمامی دستگاه‌های خود دارد. در این میان، برخی از پیش بینی‌ها در مورد مک او اس 10.15 که در جریان این رویداد معرفی می‌شود، منتشر شده است.

بر اساس بررسی‌های Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ، شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه مک او اس جدید پنج تغییر مهم را به کاربران کامپیوترهای مک ارائه دهد. این تغییرات به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت بهینه‌تر و سریع‌تر کارهای مختلف را انجام دهند.

تغییر اول و اصلی در توسعه مک او اس 10.15 شامل توسعه نسخه بهینه یافته SDK آیفون و آیپد می‌شود. توسعه دهندگان با استفاده از این SDK جدید می‌توانند اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد را در مک با رابط کاربری مشابه اجرا کنند و اپلیکیشن‌ها تقریباً به حالت کراس پلتفرم درمی‌آیند و کاربران می‌توانند به صورت مشابه از آن‌ها در دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس و مک او اس به صورت جداگانه استفاده کنند.

تغییر دوم مربوط به ارائه اپلیکیشن‌های اپل موزیک، پادکست و Find My iPhone و Find My Friends می‌شود. در حقیقت اپل تصمیم دارد تا با حذف آیتونز از نرم افزارهای جایگزینی برای بهبود روند کاربری کاربران استفاده کنند.

تغییر سوم به ارائه قابلیت اسکرین تایم در مک او اس 10.15 مربوط می‌شود که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر مدت زمان استفاده از کامپیوترهای مک را کنترل کنند.

تغییر چهارم و پنجم نیز به ترتیب به ارائه استیکرها و افکت‌ها در آی مسیج و ارائه میانبرهای سیری در مک او اس مربوط می‌شود. کاربران با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانند رابط کاربری مشابهی را با دستگاه‌های همراه خود نظیر آیفون و آیپد را تجربه کنند و به صورت یکسان از این قابلیت‌ها در دستگاه‌های همراه و دسکتاپ استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420