لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امسال اپل واچ مجهز به اپ استور جداگانه می‌شود

امسال اپل واچ مجهز به اپ استور جداگانه می‌شود

 بررسی‌ها و شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه و عرضه آی او اس 13 و واچ او اس 6 تصمیم دارد تا تغییراتی عمده را در دستگاه‌های هوشمند خود اعمال کند. بر اساس این بررسی‌ها اپل واچ قرار است مجهز به یک اپ استور جداگانه شود.

گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه و عرضه واچ او اس 6 تصمیم دارد تا یک اپل استور اختصاصی را برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ توسعه دهد. بر این اساس کاربران می‌توانند در آینده نزدیک اپلیکیشن‌های ارائه شده برای ساعت هوشمند اپل واچ را به صورت جداگانه مشاهده و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند. اپل تصمیم دارد تا با جداسازی اپلیکیشن‌های ارائه شده برای اپل واچ با دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس روند شناسایی و نصب اپلیکیشن‌ها برای توسعه دهندگان و کاربران عادی را تسهیل بخشد تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر به اپلیکیشن‌های ارائه شده برای واچ او اس دسترسی داشته باشند.

اپل همچنین تصمیم دارد تا قابلیت‌هایی نظیر ماشین حساب، یادداشت‌های صوتی یا همان ضبط صدا به صورت اختصاصی و دسترسی به کتاب‌های الکترونیکی را در نمایشگر کوچک ساعت‌های هوشمند اپل واچ توسعه دهد.

در بخش سلامتی نیز، کاربران اپل واچ می‌توانند یادآور مصرف داروهای مختلف را ثبت کرده و از آن‌ها در زمان‌های مشخص استفاده کنند. علاوه بر این، استیکرهای انیموجی و مموجی که در آیفون X و نسل‌های جدید آن به کاربران ارائه شده است می‌توانند از این پس با اپل واچ سینک خواهد شد تا به صورت سریع‌تر بتوان از آن‌ها در چت‌ها و پیام‌های مختلف استفاده کرد.

در پایان، واچ او اس 6 همانند دیگر نسخه‌های سیستم عامل ارائه شده برای اپل واچ دارای تعدادی از واچ فیس‌های جدید است که ظاهر این ساعت‌های هوشمند را نسبت به گذشته تغییر می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420