لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت قوانین جدیدی برای رفتار کاربران در ایکس باکس لایو تنظیم کرد

مایکروسافت قوانین جدیدی برای رفتار کاربران در ایکس باکس لایو تنظیم کرد

 شرکت مایکروسافت تنها یک هفته پس از اقدام سونی برای ارائه قوانین ویژه در زمینه نحوه رفتار کاربران پلی استیشن 4، دستورالعملی مشابه را برای ایکس باکس لایو تنظیم کرده است.

بر اساس بررسی‌ها و گزارش‌های دریافتی از شرکت مایکروسافت کاربران ایکس باکس لایو از این پس باید رفتاری مسالمت آمیز تر با یکدیگر داشته باشند و نباید اقدام به استفاده از کلمات توهین آمیز یا تهدید آمیز در جامعه مجازی این سرویس داشته باشند. این قوانین به کاربران توضیح داده است که حتماً باید پیش از اقدام به استفاده از شبکه ایکس باکس لایو قوانین را مطالعه کرده وطبق دستورالعمل آن اقدام به رفتار با کاربران دیگر در شبکه ایکس باکس لایو کنند. مایکروسافت اعلام کرده ایکس باکس لایو جامعه ای مجازی است که همه افراد از کودکان گرفته تا نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و اعضای خانواده ها در آن حضور دارند.

این دستورالعمل شامل موارد زیر می‌شود:

  • 1.کاربران نباید به دیگران دستور یا درخواست آسیب زدن به خود را بدهند. استفاده از جملاتی نظیر «برو خودت را بکش»، «برو بمیر»، «به خودت ضربه بزن» یا موارد مشابه با مضمونی یکسان در تمامی زبان‌ها ممنوع است.
  • 2.کاربران حق تهدید کسی به صورت فیزیکی را ندارند. بر این اساس استفاده از جمله‌هایی نظیر «پیدایت می‌کنم و می‌کشمت» یا موارد مشابه آن و تهدید افراد خارج از دنیای ایکس باکس لایو به طور کامل ممنوع است.
  • 3.استفاده از هرگونه عبارات یا کلمات توهین آمیز و رکیک در شبکه ایکس باکس لایو ممنوع است
  • 4.سطح تحمل جامعه ایکس باکس لایو در برابر عبارات یا کلماتی که باعث تمسخر، توهین یا تهدید افراد با نژاد، مذهب، ملیت، قومیت، گرایش‌ها و هویت‌های جنسی و جنسیتی، بیگانه هراسی و اعضای خانواده ممنوع است.
  • 5.کاربران حق ندارند در طول اجرای بازی آنلاین و در ویس چت‌ها از آهنگ‌های مختلف برای ایجاد یک آهنگ پیش زمینه استفاده کنند.
  • 6.کاربران حق ارسال مکرر درخواست برای بازی به کاربران را ندارند و تنها به تعدادی محدود می‌توانند این درخواست را به کاربر خاص بدهند و پس از آن این امکان مسدود می‌شود.

در صورت رعایت نکردن هر یک از این موارد مایکروسافت جریمه‌های ویژه‌ای را برای کاربران در نظر گرفته است. این جریمه‌ها از مسدود شدن امکان چت و تماس صوتی به صورت موقت شروع شده و تا بن شدن کامل از سرویس ایکس باکس لایو متغیر خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420