لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد 2 پس از 8 سال از لیست پشتیبانی اپل خارج شد

آیپد 2 پس از 8 سال از لیست پشتیبانی اپل خارج شد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به خارج کردن آیپد 2 از لیست پشتیبانی خدمات پس از فروش خود کرده است. بر این اساس آیپد 2 تا 8 سال توسط اپل مورد پشتیبانی قرار گرفت.

آیپد 2 در سال 2011 معرفی شده بود که نسل دوم تبلت‌های شرکت اپل به حساب میامد. این دستگاه چند سالی است که پشتیبانی نرم افزاری دریافت نکرده است و نسخه‌های جدید آی او اس برای آن بهینه سازی و آماده عرضه نشده بودند؛ با این حال کاربران می‌توانستند از این دستگاه‌ها همچنان کار کنند و حتی خدمات پس از فروش اپل را در بخش Genius Bar اپل استورها دریافت کنند. با این حال اپل اعلام کرده که پس از 8 سال امکان دسترسی به این خدمات را از کاربران آیپد 2 گرفته است و این محصول دیگر به عنوان محصول قابل پشتیبانی توسط این شرکت به حساب نمی‌آید.

بر اساس تعریف شرکت اپل، دستگاه‌های قدیمی شامل دستگاه‌هایی می‌شوند که بیش از 5 سال از زمان توقف تولید آن‌ها گذشته باشد؛ با این حال آیپد 2 نزدیک به هفت سال پیش توقف تولید شده بود و اپل خدمات پس از فروش آن را دو سال بیشتر از آنچه خودش تعهد کرده بود به کاربران ارائه داده بود.

البته اپل اعلام کرده پشتیبانی نرم افزاری از آیپد نسل 2 در دو منطقه جغرافیایی همچنان ارائه می‌شود. اپل استورهای ایالت کالیفرنیا و ترکیه تا مارس سال 2021 پشتیبانی از این محصولات را ادامه می‌دهند و پس از آن اقدام به متوقف کردن فرایند عرضه این محصولات در بازار جهانی می‌کنند.

گفتنی است که آیپد نسل 2 از لحاظ ظاهری تفاوت بسیار زیادی با آیپدهای نسل جدید دارد. این محصول دارای حاشیه بسیار زیاد در کنار نمایشگر بود و دارای دکمه هوم بدون حضور تاچ آیدی و سنسورهای مربوط به آن بود که نسبت به آیپدهای جدیدتر رابط کاربری بسیار متفاوت‌تری دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420