لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خطا در استعلام IMEI از سامانه همتا به زودی برطرف میشود

خطا در استعلام IMEI از سامانه همتا به زودی برطرف میشود

سامانه همتا امروز صبح در بیانیه ای که از طریق مابع رسمی خود منتشر کرده بود، اعلام کرد که خطا در استعلام IMEI رخ داده در این سامانه به دلیل یک سری اشکال های فنی بوده که قرار است در آینده نزدیک برطرف شود.

همتا اعلام کرده که با پیاده سازی ارتباط آنلاین میان سامانه گمرکی و سامانه همتا حجم درخواست ها برای ثبت گوشی های مسافری افزایش پیدا کرده است و از این رو تعداد کاربران سایت زیاد تر از آنچه انتظار میرفت شده است. در نهایت این مسئله باعث خارج شدن سرورهای سایت از دسترس عموم کاربران شده است و به همین دلیل کاربران در حال حاظر امکان ثبت گوشی مسافری را ندارند. همتا در پایان اعلام کرده که این سامانه به زودی با رفع مشکل یاد شده دوباره برای ارائه خدمات به کاربران آماده خواهد شد.

متن بیانیه منتشر شده در منابع رسمی سا ‌مانه‌‌‌‌‌ همتا‌ به شرح زیر است:

با عنایت به پیاده‌سازی ارتباط برخط بین سامانه جامع امور گمرکی و سا مانه ‌هم‌تا جهت ثبت اطلاعات گوشی‌های مسافری، به اطلاع کلیه کاربران سایت ثبت گوشی مسافری می‌رساند که خطا با عنوان “خطا در استعلام imei از سامانه همتا” بعلت تقاضای زیاد کاربران در ساعت‌های شلوغی سایت گمرک نمایش داده می‌شود و ارتباطی به سامانه‌ همتا‌ ندارد.

لذا توصیه می‌شود در ساعات دیگری به ثبت گوشی مبادرت ورزید و از مراجعه حضوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت خودداری فرمایید چراکه مشکلی از جانب سامانه‌ ‌همتا‌ در این حالت وجود ندارد و با مراجعه حضوری نیز این مشکل برطرف نخواهد شد.

​بیانیه سا مانه در کانال‌های رسمی

بر اساس این بیانیه به کاربران توصیه میشود تا در زمان شلوغی سا مانه هم‌تا و در روزها و ساعات کاری که بسیاری از فروشندگان تلفن های همراه در حال کار با این سامانه هستند، اقدام به ثبت گوشی های مسافری خود نکنند. با این حال این سامانه اعلام کرده که به زودی این مشکل برطرف خواهد شد و کاربران دوباره میتوانند برای ثبت گوشی های مسافری اقدام کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420