لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای دو برابر اپل موزیک کاربر پولی دارد

اسپاتیفای دو برابر اپل موزیک کاربر پولی دارد

 گزارش‌های جدید منتشر شده از سرویس‌های پخش موسیقی مختلف حاکی از آن است که اسپاتیفای دو برابر سرویس اپل موزیک کاربر در سراسر جهان دارد.

بر اساست گزارش جدید هر دو شرکت و مقایسه آن‌ها در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، مشخص شده است که تعداد کاربران فعال اسپاتیفای نسبت به سال گذشته 26 درصد رشد داشته است و به تعداد 217 میلیون نفر رسیده است. در این میان، تعداد کاربران پریمیوم این سرویس از عدد 100 میلیون نفر گذشته است و کاربران تمایل بیشتری برای خرید این سرویس دیجیتالی نسبت به اپل موزیک را دارند.

این مسئله نشان می‌دهد که کاربران دستگاه‌های هوشمند تمایل بیشتری برای خرید اشتراک سرویس اسپاتیفای به جای اپل موزیک دارند چرا که اپل موزیک از یک طرف امکان تست کردن رایگان به همراه تبلیغات را به کاربران ارائه نمی‌دهد و این مسئله باعث می‌شود تا کاربران حتی تمایلی برای تست کردن اپل موزیک نداشته باشند.

البته اپل موزیک از لحاظ نگه داشتن کاربران وفادار عملکرد موفق‌تری داشته است و به همین دلیل توانسته بسیاری از کاربران پیشین خود را همچنان نگه دارد. با این حال اسپاتیفای در جذب کاربران جدید عملکرد موفق‌تری داشته است.

در این میان، همکاری اسپاتیفای با شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت و گوگل برای ارائه پیشنهادهای ویژه و ارائه امکان بهینه‌تر در کامپیوترهای ویندوزی و اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم باعث شده تا کاربران تمایل بیشتری برای استفاده از این سرویس داشته باشند.

گفتنی است که این اسپاتیفای در سه ماهه اول سال جاری میلادی توانست همکاری جدیدی را با سرویس Hulu آغاز کند و از آن طریق با مبلغ 12.99 دلار به صورت ماهانه امکان دسترسی به هر دو سرویس را به کاربران ارائه داده بود که این مسئله باعث شد تا تمایل برای خرید اشتراک این سرویس افزایش پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420