لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار به کاربران اپل واچ سری 4: استفاده از ECG ممکن است خطرناک باشد

هشدار به کاربران اپل واچ سری 4: استفاده از ECG ممکن است خطرناک باشد

 شرکت اپل در دوازدهم سپتامبر 2018 از اپل واچ سری 4 به همراه قابلیت ECG یا همان الکتروکاردیوگرام رونمایی کرد که باعث شده تا بسیاری از کاربرانی که علاقه‌مند به ردیابی فاکتورهای سلامتی خود را دارند برای استفاده از این محصول تمایل بیشتری پیدا کنند. اما حالا یکی از تحقیق‌های انجام شده در مرکز سلامتی انگلستان (NHS) حاکی از آن است که استفاده مداوم از این قابلیت می‌تواند خطرناک باشد.

اپل در توسعه و عرضه قابلیت ECG در اپل واچ اعلام کرده که تأییدیه FDA یا همان سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کرده است؛ با این حال به کاربران تأکید کرده که این قابلیت به صورت صد در صد نمی‌تواند نتایج دقیقی را به کاربران ارائه دهد. بر این اساس تمامی نتایج به دست آمده از ECG لزوماً دقیق و قابل اعتماد نیستند؛ به همین دلیل کاربران باید این اطلاعات را با افراد متخصص به اشتراک بگذارند.

دکتر هلن تیرر، یکی از افراد ارشد بخش تحقیقات موارد پزشکی و دارویی در مرکز سلامتی انگلستان به تازگی ادعا کرده که استفاده مداوم از قابلیت ECG در اپل واچ سری 4 می‌تواند برای کاربران مضر باشد. ثبت فعالیت‌های الکتروکاردیوگرام به صورت دقیق دارای شرایطی ویژه و ایده آل است و به همین دلیل کاربران با استفاده از یک ساعت هوشمند آن هم در هر لحظه نمی‌توانند از این مسئله به طور کامل مطمئن شوند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که استفاده از قابلیت ECG در زمانی که کاربران اضطراب دارند یا در حال انجام یک کار هیجان انگیز نظیر تماشای مسابقات ورزشی هستند می‌تواند نتایجی را به آن‌ها نشان دهد که باعث افزایش اضطراب آن‌ها و در نهایت نگرانی آن‌ها شود. بر این اساس این هلن تیرر پیشنهاد کرده که قابلیت ECG در اپل واچ سری 4 بهتر است برای کاربرانی که سن بسیار بالاتری دارند و شانس رخ داد اختلالات قلبی عروقی نظیر فیبرالاسیون دهلیزی در آن‌ها بالا است فعال شود. گفتنی است که اپل نیز به صورت پیش‌فرض این قابلیت را برای کاربران بالا 65 سال عرضه شده است؛ اما کاربران می‌توانند این محدودیت را به صورت دستی تغییر دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420