لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واج دوباره رتبه اول فروش ساعت‌های هوشمند را تصاحب کرد

اپل واج دوباره رتبه اول فروش ساعت‌های هوشمند را تصاحب کرد

 بر اساس گزارش‌های آماری منتشر شده اخیر، شرکت اپل با فروش اپل واچ توانسته برای بار دیگر رتبه بیشترین فروش ساعت‌های هوشمند را کسب کند.

گزارش تحلیلی موسسه کانترپوینت حاکی از آن است که شرکت اپل در حال حاضر نزدیک به 35.8 درصد از بازار ساعت‌های هوشمند در بازه زمانی ژانویه تا مارس 2019 را در اختیار داشته است. بر این اساس، از ساعت هوشمندی که در بازار جهانی به فروش می‌رسد، یک محصول از سری ساعت‌های هوشمند اپل واچ است. این مسئله نشان می‌دهد که حتی پس از گذشت 4 سال از زمان معرفی و عرضه اولین نسخه اپل واچ، میزان فروش این محصول در بازار جهانی کاهش پیدا نکرده است و همچنان کاربران تمایل به خرید آن دارند.

اپل تا پیش از این نیز اعلام کرده بود که توسعه و عرضه اپل واچ به همراه طراحی ویژه و قابلیت‌های خاص باعث شده تا میزان فروش این سری از محصولات هوشمند از ساعت‌های مچی نیز بیشتر شود؛ تا حدی که اپل واچ روی فروش ساعت‌های مچی عادی و بازار این محصولات نیز تأثیر قابل توجهی گذاشته بود.

موسسه کانترپوینت اعلام کرده که در سه ماهه ابتدایی سال 2019 میلادی میزان فروش اپل واچ در رتبه اول قرار گرفته و پس از آن سامسونگ با 11.1 درصد از سهم بازار در مقام دوم قرار گرفته است. پس از سامسونگ، شرکت‌هایی نظیر ایمو، فیت بیت، آمیز فیت، هواوی، فسیل به ترتیب در جایگاه‌های پایین‌تر قرار گرفته‌اند. بررسی‌ها حاکی از آن است که میزان فروش ساعت‌های هوشمند اپل واچ بیشترین حس وفاداری را در میان کاربران ایجاد کرده است و به همین دلیل بیشترین رتبه را برای فروش محصولات شرکت اپل پیدا کرده است.

این آمار در حالی منتشر شده است که اپل به تازگی تولد چهار سالگی ساعت‌های هوشمند خود را جشن گرفته بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373