لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دردسرهای قورت دادن ایرپاد برای یک مرد تایوانی

دردسرهای قورت دادن ایرپاد برای یک مرد تایوانی

 گزارش‌های جدید حاکی از آن است که یک مرد تایوانی اقدام به قورت دادن ایرپاد کرده است که باعث ایجاد دردسرهای ویژه برای او شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری Daily Mail فردی به نام Ben Hsu در زمان خوابیدن و به صورت ناخواسته یکی از ایرپادهای خود را قورت داده است. او در زمان خواب دو ایرپاد خود را در گوش خود قرار داده بود که به یک باره و ناخواسته یکی از آن‌ها را قورت داده است.

او پس از بیدار شدن متوجه شد که یکی از ایرپادهای خود را گم کرده که با استفاده از قابلیت Find My iPhone سعی در پیدا کردن ایرپادهای خود می‌کند. او در نهایت متوجه می‌شود که یکی از ایرپادهای خود را قورت داده است؛ چرا که Find my iPhone مکان آن را در داخل اتاقی که او حضور داشت نشان می‌داد اما صدای آن از داخل شکمش می‌آمد.

 او در نهایت با مراجعه به پزشک و بررسی‌های اولیه مجبور به تصویر برداری با استفاده از پرتوهای ایکس می‌شود و در نهایت مشخص می‌شود که یکی از ایرپادهای او در معده‌اش قرار دارد. جالب اینجا است که پس از چند ساعت از زمان قورت دادن ایرپاد، این دستگاه کار همچنان کار می‌کرد و دارای 41 درصد شارژ باتری بود که از طریق آیفون قابل ردیابی بود.

شاید مهم‌ترین جذابیت این خبر مربوط به سالم ماندن و کار کردن ایرپاد حتی پس از قرار گرفتن آن برای مدت زمان طولانی در معده مربوط باشد. اپل ایرپادهای بی‌سیم خود را به همراه مقاومت در برابر نفوذ آب و مایعات تولید نکرده بود؛ با این حال ایرپادها در عمل از لحاظ مقاومت در برابر نفوذ مایعات توانسته کاملاً مقاوم عمل کند و برای مدت زمانی مشخص آماده به کار باقی بماند

گفتنی است که این رویداد هیچ مشکلی از لحاظ سلامتی برای فرد ذکر شده ایجاد نکرده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420