لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از خدمات آی‌اواس درخودرو رونمایی کرد. کارپلی “CarPlay” روشی امن‌ تر و جذاب‌ تر برای استفاده از آیفون در اتومبیل

اپل از خدمات آی‌اواس درخودرو رونمایی کرد. کارپلی “CarPlay” روشی امن‌ تر و جذاب‌ تر برای استفاده از آیفون در اتومبیل

همانطور که انتظار می‌رفت ، اپل در نمایشگاه خودرو ژنو از سرویس آی‌اواس درخودرو رونمایی کرد. این قابلیت به طور رسمی کار پلی “CarPlay” نامگذاری شده و قرار است روشی هوشمندانه‌ تر، امن‌ تر و جذاب‌ تر برای استفاده از آیفون در اتومبیل باشد.
کارپلی
آنچنان که در رسانه ها منتشر شده این قابلیت عملکردی همانند چیزی که انتظار داشتیم دارد. به این صورت که کاربران قادر خواهند بود از طریق نمایشگر پیش‌ فرض تعبیه شده در اتومبیل یا از طریق دستور صوتی سیری یا به کمک دکمه‌ های تعبیه‌ شده بر روی فرمان اتومبیل، این سیستم را کنترل کنند.

کارپلی
وقتی گوشی آیفون به یک اتوموبیلی که از قابلیت کارپلی پشتیبانی می‌کند متصل شود، کاربر به راحتی قادر به دسترسی به دفترچه تلفن، برقراری تماس، پاسخ به تماس و یا گوش‌دادن به ایمیل‌های صوتی دریافت‌ شده‌ ی خود خواهد بود. کاربر همچنین می‌توانند پیام‌های متنی دریافت‌ شده را به طور صوتی گوش داده و با دیکته‌ کردن جواب، بدون نیاز به تایپ پاسخ آن‌ها را ارسال کنند.
کارپلی

علاوه بر این امکانات، کارپلی این قابلیت را به کاربران می‌دهد تا به تعدادی از نرم افزارهای گوشی، مانند نقشه، پادکست و قسمت‌های مختلف آیتونز مثل کتاب‌های صوتی و خود آیتونز دسترسی پیدا کنند. همچنین امکان دسترسی به برخی از نرم افزارهای غیر پیشفرض سیستم‌ عامل مانند اسپاتیفای، پاندورا و نرم افزارهای رادیو تلوزیونی وجود دارد.

کارپلی

بر اساس گزارشهای هفته ی گذشته شروع پشتیبانی از کارپلی از اتومبیل‌های فراری، مرسدس‌بنز و ولوو خواهد بود و این قابلیت در زمان‌های آتی بر روی اتوموبیل‌های شرکت‌های دیگر نیز تعبیه خواهد شد. اپل اعلام کرده است که شرکت‌های بی‌ ام‌ و، فورد، جی‌ ام، جاگوار و لندروور از اولویت بالاتری برخوردار هستند.

کارپلی

از زمانی که اپل برای اولین بار در تابستان گذشته از این محصول نام برده تا به امروز که از آن پرده‌ برداری کرد، نزدیک به یک سال گذشته است.

اپل اعلام کرده است که قابلیت کارپلی در آپدیتی از آی‌اواس ۷ به گوشی‌ها اضافه خواهد شد، اما نسخه‌ی دقیقی از فریموری که این قابلیت را به همراه خواهد داشت یا زمانی که این چنین آپدیتی خواهد آمد ارائه نکرده‌است. آنطور که پیش از این هم حدس زده می شد، حتما این قابلیت به آی‌اواس ۷.۱ افزوده خواهد شد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420