لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پلی استیشن 5 با پردازنده‌های AMD آماده عرضه به بازار می‌شود

پلی استیشن 5 با پردازنده‌های AMD آماده عرضه به بازار می‌شود

 تنها یک هفته از زمان انتشار اطلاعات مربوط به عرضه پلی استیشن 5 در بازه زمانی آوریل تا می 2020 می‌گذرد و حالا شرکت AMD به عنوان تولید کننده پردازنده‌های مربوط به کنسول‌های بازی اطلاعات بیشتری از این کنسول را ارائه داده است.

شرکت AMD همانند سالیان گذشته قرار است به عنوان تأمین کننده پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی کنسول‌های پلی استیشن 5 با شرکت سونی همکاری کند. Mark Cernyو Lisa Su که به ترتیب به عنوان مدیر بخش معماری پردازنده‌ها و تراشه‌ها و مدیرعامل اجرایی شرکت AMD فعالیت می‌کنند به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از این کنسول ارائه داده است.

مدیران ای ام دی در اطلاعات منتشر شده اخیر در مورد استفاده از نوعی معماری جدید برای کنسول‌های بازی پلی استیشن 5 داده‌اند که قرار است این دستگاه‌ها را برای پردازش تصاویر با کیفیت‌تر و همچنین صدای سه بعدی بهینه‌تر آماده کند. پلی استیشن 5 قرار است با صدای سه بعدی به لطف پردازنده نسل سوم Ryzen بهره ببرد و بازی‌ها را با کیفیت بیشتری برای کاربران پخش کند. این نوع پردازنده‌ها دارای 8 هسته با سایز 7 نانومتری هستند که شامل میکرو چیپ‌های Zen 2 می‌شوند.

ای ام دی همچنین در حال رایزنی با شرکت‌های دیگر نظیر گوگل و مایکروسافت است تا از آن طریق بتواند وظیفه تولید انبوه و تأمین قطعات پردازشی مربوط به کنسول‌های بازی شرکت گوگل و ایکس باکس‌های نسل آینده را بر عهده بگیرد. بر اساس گزارش‌های به دست آمده از مدیران این شرکت، اطلاعات بیشتری از پردازنده‌های جدید AMD قرار است در جریان رویداد اختصاصی این شرکت در جریان نمایشگاه E3 2019 منتشر شود. این پردازنده‌ها به‌احتمال زیاد در سال 2020 برای تولید و عرضه انبوه در کنسول‌های بازی آماده عرضه خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420