لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سهام اپل برای بار دیگر به یک تریلیون دلار رسید

سهام اپل برای بار دیگر به یک تریلیون دلار رسید

تنها چند روز پس از انتشار گزارش مالی سه ماهه دوم 2019، شرکت اپل برای بار دیگر توانست ارزش سهام خود را به یک تریلیون دلار بازگرداند.

پس از انتشار گزارش مالی شرکت اپل مبنی بر افزایش میزان فروش محصولات دیجیتالی و سرویس‌های اشتراکی در کنار فروش تلفن‌های هوشمند آیفون سهام شرکت اپل (به اختصار AAPL) در مجموع به 1,003,000,000,000 دلار رسید و در حال حاضر هر سهم از این شرکت با مبلغ 212.68 دلار در بازار سهام و بورس در حال تبادل است. سهام اپل در روز گذشته به 200 دلار رسیده بود که پس از یک روز 12.18 دلار رشد پیدا کرد و مجموع سهام شرکت اپل را از مرز یک تریلیون دلار گذراند.

در گزارش مالی اخیر اپل اعلام کرده که درآمد این شرکت نزدیک به 17 درصد کاهش داشته است؛ با این حال سخنان تیم کوک در مورد تلاش اپل برای توسعه و عرضه محصولات اشتراکی و دیجیتالی نظیر اپل تی وی پلاس باعث شده تا این کمپانی در مدت زمانی کوتاه درآمد از دست رفته خود را جبران کند.

مجموع سهام اپل در اوت سال گذشته به یک تریلیون دلار رسید و این شرکت توانست عنوان اولین شرکت یک تریلیون دلاری آمریکا را از آن خود کند. با این حال این شرکت پس از معرفی آیفون‌های 2018 و مشخصاً آیفون XR و مواجهه با بحران‌های مربوط به کاهش میزان فروش این محصول در کشور چین با مشکلاتی جدی مواجه شد و ارزش آن به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرد.

اما حالا شرکت در مدت زمانی کوتاه و به‌صورت کاملاً غیرعادی افزایش ارزش سهام را در بازار جهانی تجربه کرد و حالا به جمع شرکت‌های یک تریلیون دلاری آمریکایی بازگشت. اپل تصمیم دارد تا درآمد خود را در سال جاری میلادی از طریق فروش محصولات دیجیتالی ویژه‌تر در کنار محصولات الکترونیکی بهینه‌تر نظیر آیفون‌های مبتنی بر دوربین سه لنز سهام خود را افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420