لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

همکاری با اپل 4.5 میلیارد دلار برای کوالکام سود خواهد داشت

همکاری با اپل 4.5 میلیارد دلار برای کوالکام سود خواهد داشت

شرکت کوالکام شب گذشته در جریان گزارش مالی سه ماهه دوم خود در سال 2019 اطلاعاتی در مورد شروع همکاری با اپل و تولید انبوه قطعات ارتباطی آیفون‌ها داد و طی آن اعلام کرد که این همکاری نزدیک به 4.5 میلیارد دلار برای این شرکت درآمد خواهد داشت.

بر اساس گزارش ارائه شده کوالکام مبلغ دقیق درآمد این شرکت از همکاری با اپل مشخص نیست؛ با این حال این شرکت اعلام کرده که بین 4.5 تا 4.7 میلیارد دلار به خاطر از سرگیری همکاری با کمپانی کوپرتینونیشین به دست خواهد آورد. شرکت کوالکام قرار است این مبلغ را به عنوان غرامت و انصراف از شکایت‌های خود در سراسر دنیا علیه اپل دریافت کند.

کوالکام تا پیش از این و مشخصاً از سال 2017 موجی از شکایت‌های مختلف را علیه شرکت اپل و به خاطر نقض پتنت‌های اختصاصی‌اش منتشر کرده بود؛ اما در نیمه ابتدای سال 2019 میلادی شرکت اپل خبر از توافق با کوالکام و از سر گیری همکاری با این شرکت برای تولید آیفون‌های مبتنی بر سیستم ارتباطی 5G در آینده نزدیک داد و حالا کوالکام در گزارش جدید خود این مبلع را بین 4.5 تا 4.7 میلیارد دلار عنوان کرده است.

پس از دریافت این مبلغ شرکت کوالکام تصمیم دارد تا به طور کامل شکایت‌های خود علیه اپل را پس بگیرد و از سال 2020 فرایند تولید مودم‌های مبتنی بر سیستم ارتباطی نسل پنجم برای آیفون‌ها کند.

بر این اساس آیفون 11 و آیفون 11 مکس احتمالاً آخرین تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار شرکت اپل خواهند بود که با قابلیت ارتباطی 5G آماده عرضه به بازار می‌شود و اپل پس از آن اقدام به تولید و عرضه آیفون‌های مبتنی بر سیستم ارتباطی 5G با مودم‌های تولید شده توسط شرکت کوالکام خواهد کرد.

با توجه به این مسائل، آیفون 2020 به بعد همانند سال 2016 به قبل با تراشه‌های ارتباطی کوالکام آماده عرضه می‌شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420