لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دو بازی رایگان عرضه شده در پلی استیشن پلاس برای می 2019 فاش شد

دو بازی رایگان عرضه شده در پلی استیشن پلاس برای می 2019 فاش شد

 بسیاری از وب سایت‌های بررسی کننده بازی‌های دیجیتالی به تازگی اطلاعاتی در مورد لو رفتن دو عنوان اصلی از بازی‌های پلی استیشن پلاس در ماه می 2019 داده‌اند.

ماه می 2019 از همین حالا شروع شده و یک روز از آن نیز گذشته است. با این حال شرکت سونی طبق روال همیشه تصمیم دارد تا چند روز بعد اقدام به عرضه عناوین بازی‌های ارائه شده در سرویس پلی استیشن پلاس کند. بر این اساس این شرکت به صورت اتفاقی نام دو محصول سرویس پلی استیشن پلاس را منتشر کرده است و از همین حالا کاربران نام این دو بازی را می‌دانند. کاربران می‌توانند از همین حالا با تارگت کردن این دو بازی پس از عرضه آن‌ها در سرویس پلی استیشن پلاس اقدام به دانلود و اجرای این بازی‌ها از طریق سرویس پلی استیشن نتورک کنند.

گفتنی است که شرکت سونی برای ارائه این محصولات از کاربران خود درخواست خرید و تهیه اکانت پلی استیشن پلاس می‌کند. پلی استیشن پلاس علاوه بر امکان اجرای برخی از بازی‌های ارائه شده در سرویس پلی استیشن نتورک به صورت رایگان به کاربران امکاناتی نظیر اجرایی بازی به صورت آنلاین و اشتراک گذاری بازی‌ها به افراد دیگر را نیز می‌دهد. علاوه بر این کاربران می‌توانند از طریق این سرویس بیش از صد گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری را برای ذخیره بازی‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد.

بر این اساس کاربران می‌توانند به صورت کوتاه مدت یا طولانی مدت اقدام به خرید اکانت پلی استیشن پلاس کرده و از آن طریق اقدام به اجرای بازی‌های آنلاین در کنار امکان دسترسی به قابلیت‌های دیگر نظیر اجرای بازی‌های رایگان و اجاره‌ای کنند.

در ماه می 2019 دو بازی شامل Conan Exilesو The Surge که به ترتیب امتیاز 68 . 73 را در وب سایت Metacritic دریافت کرده‌اند به صورت عمومی آماده عرضه خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373