لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیام رسان فیس بوک به مک او اس میاید

پیام رسان فیس بوک به مک او اس میاید

 شرکت فیس بوک به تازگی تصمیم گرفته تا نسخه‌ای ویژه از پیام رسان این شبکه اجتماعی را برای رابط کاربری دسکتاپ مک او اس منتشر کند.

بر اساس گزارش جدید وب سایت iGeneration شرکت فیس بوک در جریان کنفرانس سالیانه F8 اعلام کرده که تصمیم به توسعه و عرضه نسخه دسکتاپ پیام رسان خود در دستگاه‌های مبتنی بر مک او اس را دارد. فیس بوک علاوه بر توسعه نسخه مک او اس این نرم افزار، تصمیم دارد تا نسخه‌ای از این پیام رسان را برای ویندوز نیز توسعه دهند. این شرکت همچنین اسکرین شاتی از نسخه اولیه فیس بوک مسنجر را در سیستم عامل ویندوز به نمایش در آورده که نشان دهنده شباهت بسیار زیاد آن به اپلیکیشن اسکایپ است.

توسعه پیام رسان فیس بوک با شباهت هر چه بیشتر با نرم افزار اسکایپ نشان دهنده آن است که شرکت فیس بوک در تلاش است تا با مهم‌ترین پیام رسان ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت رقابت کند. فیس بوک حتی رنگ پیام رسان خود و رابط کاربری آن را به طور کامل شبیه به اسکایپ توسعه داده است که باعث می‌شود تا کاربران این پیام رسان تمایل بیشتری برای استفاده از فیس بوک مسنجر پیدا کنند.

گفتنی است که تا پیش از این سرویس فیس بوک تلاش کرده بود تا از سرویس اختصاصی اسکایپ برای پوشش قابلیت پیام‌های تصویری به کاربران استفاده کند که البته این همکاری موفقیت آمیز نبود و پس از آن فیس بوک تصمیم به توسعه نسخه اختصاصی نرم افزار خود برای ارائه امکانات مشابه به کاربران کرد.

فیس بوک تصمیم دارد تا پیام رسان جدید خود را در جریان نیمه دوم سال جاری میلادی آماده عرضه به صورت تدریجی در میان کاربران کند. بر این اساس پیش بینی می‌شود که کاربران این شبکه اجتماعی احتمالاً در پایان سال 2019 میلادی بتوانند به این سرویس دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420