لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سومین فروشنده مهم تلفن‌های هوشمند در سه ماه گذشته بوده است

اپل سومین فروشنده مهم تلفن‌های هوشمند در سه ماه گذشته بوده است

 شرکت اپل به تازگی گزارش مالی سه ماهه دوم 2019 خود را منتشر کرده است و حالا گزارش‌های تحلیلی حاکی از آن است که این شرکت در طول سه ماه ابتدایی 2019 رتبه سوم را برای فروش تلفن‌های هوشمند آیفون کسب کرده است.

موسسه تحلیلی IDC بر اساس گزارش مالی اخیر شرکت اپل اعلام کرده که این شرکت در سه ماه ابتدایی سال 2019 نزدیک به 36.4 میلیون واحد از تلفن‌های هوشمند آیفون را در بازار فروخته است و طی آن توانسته 11.7 درصد از سهم بازار این محصولات را از آن خود کند. علاوه بر این، اپل در سال گذشته و دقیقاً در همین مدت زمان 52.2 میلیون واحد تلفن هوشمند را فروخته بود و 15.7درصد از سهم بازار را در اختیار خود داشت. با توجه به این ارقام می‌توان گفت که رشد اپل 30.2 درصد و به صورت منفی در طول سال گذشته بوده است.

در این میان شرکت سامسونگ باتجربه رشد منفی 8.1 درصدی همچنان در رتبه اول فروش تلفن‌های هوشمند قرار دارد. این شرکت کره‌ای در مدت زمان یاد شده توانسته 71.9 میلیون واحد گوشی هوشمند را در بازار بفروشد و 23.1 درصد از سهم بازار را از آن خود کند.

هواوی نیز در لیست جدید در جایگاه دوم قرار گرفته و با فروش 59.1 میلیون واحد گوشی هوشمند در سراسر جهان 19 درصد از سهم بازار را از آن خود کرده است. این شرکت بیش از 50 درصد رشد را نسبت به سال گذشته برای فروش گوشی‌ها تجربه کرده است و حالا به یکی از مهم‌ترین رقیب‌های شرکت اپل تبدیل شده است.

چالش‌های اپل برای فروش آیفون‌ها در سه ماهه پایانی 2018 روی فصل جدید مالی این شرکت نیز تأثیر منفی گذاشته است و حالا این شرکت با محدودیت‌های بسیار زیادی برای فروش محصولات خود مواجه شده است و راه را برای شرکت‌های رقیب‌تر باز کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373