لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکس‌کان نمایشگرهای میکرو ال ای دی برای آیفون 2020 تولید می‌کند

فاکس‌کان نمایشگرهای میکرو ال ای دی برای آیفون 2020 تولید می‌کند

کارخانه فاکس‌کان در حال سرمایه گذاری و تهیه ابزارهای لازم برای تولید انبوه نمایشگرهای میکرو ال ای دی برای تلفن‌های هوشمند آیفون 2020 است.

بر اساس جدیدترین گزارش وب سایت خبری «دیجی تایمز» که به زبان چینی منتشر می‌شود، کارخانه فاکس‌کان از همین حالا در حال جمع آوری و آماده سازی ابزارهای لازم برای ایجاد خط تولید پنل‌های میکرو ال ای دی برای شرکت اپل است. میکرو ال ای دی فناوری جدید و قدم بعدی شرکت اپل برای بهینه سازی و بهبود کیفیت نمایشگرهای آیفون‌ها است. این پنل‌ها اولین بار قرار بود در تولید و عرضه سری‌های 2020 به بعد اپل واچ مورد استفاده قرار گیرند؛ اما حالا گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل به احتمال زیاد تصمیم به استفاده از این پنل‌ها برای دستگاه‌های دیگر نظیر آیفون‌ها را نیز دارد.

اپل از سال 2017 اقدام به استفاده از پنل‌های اولد در آیفون X کرد و پس از آن تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند مبتنی بر این نوع نمایشگر را به صورت جدی‌تر پی گرفت. از سال 2017 تاکنون شرکت سامسونگ به عنوان تأمین کننده اصلی پنل‌های میکرو ال ای دی شناخته می‌شود. البته اپل در سال 2018 شرکت ال جی را نیز به زنجیره تأمین خود اضافه کرد. با این حال شرکت اپل تصمیم دارد تا از سال 2020 به بعد فرایند تولید و عرضه آیفون 2020 مبتنی بر نمایشگرهای میکرو ال ای دی را شروع کند و پس از آن محصولات خود را با یک تغییر مهم‌تر همراه کند.

نمایشگرهای میکرو ال ای دی از لحاظ فنی انرژی کمتری نسبت به پنل‌های اولد مصرف می‌کنند. علاوه بر این، روشنایی بیشتری دارند و ضخامت آن‌ها بسیار کمتر از پنل‌های اولد است. علاوه بر این استفاده از این پنل‌ها باعث مستقل شدن شرکت اپل در زمینه تولید قطعات اصلی آیفون می‌شود و این شرکت دیگر از فناوری شرکت‌های کره‌ای سامسونگ و ال جی استفاده نمی‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373