لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی انواع ایرپاد اصل اپل | ایرپاد اصلی چه رنگی است؟

معرفی انواع ایرپاد اصل اپل | ایرپاد اصلی چه رنگی است؟

شرکت اپل از سال 2016 اقدام به معرفی ایرپادهای بی‌سیم در بازار جهانی کرد. این هندزفری‌های بی‌سیم در مدت زمانی کوتاه به خاطر طراحی ویژه خود توانستند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. ایرپاد اصل اپل در حال حاضر و در نیمه اول سال 1398 دارای 4 مدل است که در بازار می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

اپل در سال 2019 اقدام به معرفی یک مدل ایرپاد جدید کرد که به خودی خود دارای سه دستگاه جداگانه می‌شد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

این محصول که در سال 2016 آماده عرضه شد اولین نسخه از ایرپادهای اصلی شرکت اپل بود. ایرپاد نسل اول تنها در رنگ سفید آماده عرضه شده است و اپل هیچ رنگ دیگری از آن‌ها را آماده عرضه به بازار نکرده است. این ایرپادها شامل یک کیس با امکان شارژ از طریق درگاه لایتنینگ و دو گوشی مجزا هستند که در آن‌ها از تراشه W1 برای بهینه سازی کیفیت صدا استفاده شده است.

  • 2.ایرپاد نسل 2 (بدون شارژ بی‌سیم)

اپل در سال 2019 و در اولین کنفرانس خود در جریان این رویداد از ایرپاد نسل 2 در سه حالت مختلف رونمایی کرد. ایرپاد نسل دوم بدون شارژ بی‌سیم دارای تراشه H! بوده که از لحاظ کیفیت صدا و عمر باتری بسیار بهینه‌تر از نسخه قبل شده است. این ایرپادها تنها در رنگ سفید آماده عرضه شده‌اند.

نسخه کامل ایرپاد نسل دوم دارای سیستم شارژ بی‌سیم در کنار امکان دسترسی به تراشه H1 است. کاربران می‌توانند از هر دو حالت شارژ بی‌سیم و درگاه لایتنینگ برای پر کردن باتری این دستگاه‌ها استفاده کنند. کیس این ایرپادها نیز به صورت جداگانه به فروش می‌رسد که می‌تواند برای شارژ بی‌سیم ایرپادهای نسل اول مورد استفاده قرار گیرد.

  • 4.ایرپاد شخصی سازی شده ( ایرپاد کاستومایز )

شرکت اپل تمامی ایرپادهای نسل اول و دوم خود را بارنگ سفید آماده عرضه به بازار کرده است. با این حال برخی از شرکت‌ها اقدام به عرضه نسخه‌ای شخصی سازی از ایرپاد اصل را آماده عرضه به بازار کرده‌اند. البته برای خرید ایرپادهای رنگی و شخصی سازی شده باید دقت زیادی به کار گرفت چرا که بسیاری از آن‌ها ممکن است ایرپاد فیک و غیر اورجینال شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت