لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چهارمین بتای آی او اس 12.3 به صورت عمومی آماده عرضه شد

چهارمین بتای آی او اس 12.3 به صورت عمومی آماده عرضه شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش اقدام به عرضه چهارمین نسخه بتای سیستم عامل آی او اس 12.3 برای توسعه دهندگان و کاربران عادی کرده است.

چهارمین بتای آی او اس 12.3 کمتر از یک هفته پس از عرضه بتای سوم آماده عرضه شده است که در آن اپل بسیاری از باگ‌های جزئی نرم افزاری ارائه شده در نسخه قبلی را برطرف کرده است. توسعه دهندگانی که اکانت 99 دلاری این سرویس را خریداری کرده‌اند می‌توانند از همین حالا و از طریق مرکز توسعه دهندگان اقدام به دریافت و نصب این نسخه به همراه کیت توسعه دهندگان اختصاصی آن کنند. گفتنی است که کاربران عادی نیز می‌توانند با عضویت در برنامه تست کنندگان محصولات شرکت اپل و وارد کردن اپل آیدی خود در صفحه این بخش در وب سایت رسمی این شرکت اقدام به دریافت نسخه یاد شده و بررسی قابلیت‌های ارائه شده در آن کنند.

در نسخه جدید آی او اس 12.3 دقیقاً همان قابلیت‌های نسخه پیشین شامل اپلیکیشن اپل تی وی برای مشاهده فیلم‌ها و بخش اپل نیوز پلاس در سرویس اپل نیوز اضافه شده است. کاربران می‌توانند برای نصب این نسخه از همین حالا اقدام کنند با این حال توصیه می‌شود تا کاربران تا زمان عرضه نسخه نهایی آن صبر کنند.

اپل به احتمال زیاد 2 نسخه بتای دیگر را نیز برای این سیستم عامل آماده عرضه می‌کند و پس از آن اقدام به عرضه نسخه نهایی آن می‌کند. اپل احتمالاً این نسخه را در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان که در 13 خرداد 1398 برگزار می‌شود، آماده عرضه به صورت عمومی می‌کند و پس از آن سرویس‌های دیجیتالی خود نظیر اپل تی وی پلاس و اپل نیوز پلاس را به تمامی کاربران خواهد فروخت. برای دسترسی به سرویس‌های دیجیتالی اپل کاربران می‌توانند از طریق گیفت کارت اقدام به شارژ اپل آیدی و خرید اشتراک کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420