لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برخی از اپلیکیشن بانک برای کاربران آیفون در ایران باز شدند

برخی از اپلیکیشن بانک برای کاربران آیفون در ایران باز شدند

 بر اساس بررسی‌های انجام شده و گزارش‌هایی که کاربران منتشر کرده‌اند، برخی از اپلیکیشن‌های بانکی به صورت موقت امکان خدمات دهی به کاربران را پیدا کرده‌اند.

اپلیکیشن‌های بانک شامل موبایل بانک ملت، همراه بانک رفاه، موبایل بانک کشاورزی، موسسه مالی کوثر، اپلیکیشن پرداخت سکه، همراه نوین (بانک اقتصاد نوین)، اپلیکیشن پرداخت سه سوت (724)، نوین پی، پیام رسان ملت، جیرینگ، همراه کارت رفاه و کاپ از همین حالا در اختیار کاربران ایرانی در آی او اس قرار گرفته‌اند.

کاربران برای دسترسی به این اپلیکیشن‌ها می‌توانند به وب سایت سیب بانک به نشانی www.sibbank.ir مراجعه کرده و نرم افزارهای مورد نظر خود را برای مدیریت بانک‌ها دریافت کنند و از آن طریق به پرداخت‌های آنلاین در تلفن‌های هوشمند خود دسترسی داشته باشند.

برای دسترسی به سیب بانک کاربران کافی است مرورگر اینترنتی خود را در تلفن‌های هوشمند آیفون باز کرده و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را دریافت کنند. گفتنی است که اپلیکیشن‌های ارائه شده در سیب بانک همگی از طریق مجوز جدید انترپرایز در اختیار کاربران قرار گرفته است و در حال حاضر امکان دسترسی به آن‌ها وجود دارد.

گفتنی است که سیب بانک ادعا کرده که مورد تائید تمامی بانک‌ها و سرویس‌های پرداخت ارائه شده در تلفن‌های هوشمند است و به همین دلیل می‌تواند به عنوان مرجعی ایمن برای دریافت و دانلود نرم افزارهای بانکی در تلفن‌های هوشمند آیفون و تبلت‌های آیپد به حساب آید. گفتنی است که این سرویس در حال حاضر یعنی دهم اردیبهشت 1398 امکان کارکرد در سیستم عامل آی او اس را دارد اما ممکن است در آینده نزدیک مشکلات مربوط به مسدود سازی اپلیکیشن‌های بانکی برای کاربران ایرانی تکرار شود و هنوز هیچ ضمانت و روش قابل اعتمادی برای دسترسی دائمی به این سرویس‌ها وجود ندارد.

گفتنی است که اپل اِن آی سی توسعه دهنده هیچ یک از اپلیکیشن‌های بانکی و سرویس‌های ارائه دهنده امکان نصب آن‌ها در آیفون‌ها نظیر سیب بانک نیست و امنیت آن‌ها را تائید یا رد نمی‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420